Poznati talijanski brand osmislit će uređenje stanova u zgradi od 52 kata - Acqua Livingstone u gradu Manila na Filipinima.
Bit će to prvi veliki projekt uređenja doma s potpisom Missoni, korak na koji se odlučuju mnoga vodeća modna imena ne samo zato što je to veliki biznis, već i radi cijele te priče oko lifestylea – mi modu ne samo da odijevamo, mi živimo okruženi njome u svakom trenutku.
Missoniju to neće biti problem – njihov specifičan cik – cak uzorak iznimno je prepoznatljiv, a u današnje vrijeme kad je sve šareno, i kad je print prisutniji više nego ikad ovi Talijani imaju gotovo rješenje.
Inače, Missonijevci već imaju hotele sa svojim koloristički snažnim potpisom – dva su već otvorena, četiri se otvaraju u sljedećih par godina (Edinburgh, Kuvajt, Oman, Brazil, Turska i Mauricijus).
Acqua Livingstone će na prodaju ponuditi 645 stanova raznih veličina, a cijena kvadratnog metra je 2, 115 funti (oko 19 000 kuna), što i nije tako strašno ako uzmete u obzir da u Zagrebu neki stanovi imaju cijene od oko 4000 eura po metru kvadratnom, a nisu Missoni i nisu na Filipinima… Ok, treba i doći do tamo.
Uglavnom, ovaj je brand uspio od svojeg imena izgraditi pravo lifestyle carstvo – kad su krajem prošle godine u američkom Targetu plasirali liniju za dom (uz odjeću i modne dodatke), njihova šarena „home“ kolekcija planula je u samo nekoliko sati… Istina, Amerikanci vole čekati u redovima, ali činjenica je da je baš Missonijev modni izraz danas nekako – najmoderniji. Njihovo specifično kombiniranje uzoraka formula je koja je u ovom trenutku pobrala zlatnu medalju. Da, njihovo vrijeme je došlo.
Pogledajte u našoj galeriji neke od lokacija i posljednju, ljetnu kolekciju badića i modnih dodataka.