Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novu strategiju svoga branda Froddo kojom počinje pričati novu, zabavniju i zaigraniju priču. - Najveća novost u ponudi Frodda su personalizirane tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Uz svake tenisice djeca na poklon dobivaju flomaster za personalizaciju pozadine obuće čime se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Flomasteri se lako brišu i omogućavaju mališanima ukrašavanje svojih najdražih tenisica koliko god i kako god žele - .
- Jesenska Froddo kolekcija kreirana je u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima i dizajnerima, ali i s roditeljima te branding agencijom. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Inspiraciju je pronašla u različitosti kojom se odlikuje svako dijete, pa je tako puna novih, zanimljivih i jedinstvenih detalja – objavila je Ivančica.