Najprestižnija talijanska tvrtka za satove i nakit, Morellato, potpisala je ugovor s kućom Trussardi o proizvodnji i distribuciji satova - od jeseni ove godine. Oba brenda iza sebe imaju tradiciju i izvrsnost, a zajednički im je cilj još više proslaviti kvalitetu talijanske izrade i vinuti se u sam vrh svjetske ponude luksuznih satova. U kući Trussardi su ponosni što je Morellato prepoznao njihov potencijal, pojačan klasičnim izričajem koji modna kuća njeguje od samih početaka.
Nicola Trussardi posao proizvodnje kožnih rukavica preuzeo je od roditelja 1970. godine, te brend pretvorio u jedno od najpoznatijih svjetskih imena koja i dan danas prezentiraju talijansku kvalitetu diljem svijeta. Nicola je ubrzo proizvodnju proširio na kožne jakne i slične komade, u skladu s turbulentnim modnim promjenama u ono vrijeme, a do osamdesetih kuća je stasala u svjetskog lidera.
Kuća Trussardi ove godine slavi 40. obljetnicu svog zaštitnog znaka sa psom, pa tim povodom nova kampanja otkriva pseći život, a kolekciju potpisuje Gaia Trussardi. Kampanju je snimio američki portretist William Wegman.