Usred kolapsa hrvatske modne industrije, Borovo iz Vukovara uspjelo je, s novom upravom, vratiti brend na pravi put i osmisliti nove planove koje su danas u zagrebačkoj Laubi predstavili vodeći ljudi ove značajne hrvatske tvrtke. Predsjednik Uprave Borova Gordan Kolundžić, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Jasmina Matiša, kreatorica Andrea Roškar i dizajnerica Hana Ciliga predstavili su My Ballerinas, kolekciju raznolikih niskih cipela i balerinki s kojima kreću u osvajanje našeg, ali i stranog tržišta.
Počevši od ideje, preko proizvodnje, do kreativne kampanje, cijela kolekcija je rezultat hrvatske kvalitete, dizajna i domaćih snaga Borova. Zbog toga ova modna linija s pravom nosi titulu dijamanta naše tvornice pod sloganom My Ballerinas - my everyday diamond izjavila je Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Borova. - Kada bi se samo svaki sedmi građanin naše države jedanput godišnje pojavio u našem dućanu, na taj bi način pomogao očuvanju radnih mjesta u Vukovaru i očuvanju tvrtke Borovo. Na današnji dan u Borovu radi oko 790 djelatnika, od toga 290 u našoj mreži i 500 djelatnika u Vukovaru – istaknuo je Gordan Kolundžić.
Kreatorica Andrea Roškar i dizajnerica Hana Ciliga i predsjednik Uprave Borova Gordan Kolundžić
- My Ballerinas nudi modele za svaki dan, za stariju i mlađu ženu, cijenom pristupačan da si možete priuštiti i dva para. Dizajnirali smo cipele koje ženama jamče elegantan korak i udobnost. Želimo da se žene u My Ballerinas cipelama osjećaju posebno svaki dan - izjavila je Hana Ciliga. Cijene balerinki kreću se od 300 do 400 kuna, te ih već danas možete potražiti u dućanima Borova diljem Hrvatske. - Na gornjištu imamo tekstil - opisala je materijale Andrea Roškar - zatim prirodne kozje velure, goveđe velure i fine kozje nape, a podstave su svima prirodna svinjska koža te đonovi uglavnom od kože - .
- Ovo je jedna nova stranica poslovanja, moram reći da smo napravili velik zaokret. Već par godina prisutni smo na inozemnim tržištima sa Startasicama, i svuda su jako dobro prihvaćene. Cijenom su pristupačne, što je dodatna prednost, osim toga su jako kvalitetne, jer su materijali odlični i to kupci prepoznaju. Mislim da i s novom My Ballerinas kolekcijom imamo vrhunski proizvod koji cijenom i kvalitetom može konkurirati na našem i stranom tržištu. Dostupne su u 16 modela, različitih boja i motiva - naglasila je Jasmina Matiša. Kolekcija uskoro dolazi i u Borovo online dućan.
Predstavljena je i simpatična kampanja na kojoj se vidi raznovrsnost modela, radi se o modernom dizajnu, vrlo jednostavnom i šarolikom, stoga kolekcija My Ballerinas ima sve preduvjete da postane super-popularna ne samo kod nas, već i vani!