Zagreb je u sinoć samom centru dobio još jedno mjesto na kojemu možete nabaviti odjeću koje zadovoljavaju visoke kriterije: Napapijri jakne, hlače i sve ostalo podržat će vas u aktivnostima u hladnim i ekstremnim uvjetima. Da, možete tamo pronaći i fashion stvari, no prvenstveno ovaj brend, rođen 1987. u talijanskom gradu Aoste, čije ime znači Arktički krug, prvenstveno će se svidjeti onima koji od odjeće traže više. Bilo da se radi o ljubavi prema putovanjima, šetnji šumom ili vikend odlascima u brda, ovo je jedna od lokacija (ugao Gajeve i Teslina ) koju biste trebali zapamtiti.
U skladu s time, sinoćnje je otvorenje goste dočekalo u svom zimskom ruhu, a zagrebačka je temperatura samo dala na dojmu: oko nule ispred iglooa i polarne istraživačke baze pilo se kuhano vino i zaleđena votka. No, možda najsimpatičniji gosti koji su privukli pažnju bila su dva sibirska haskija.
Nika Fleiss i sibirski haski
Zaštitni znak brenda je norveška zastava, najsjevernije europske zemlje poznate po ekstremnim uvjetima, zadivljujućim pejzažima i najvećim istraživačima 20. stoljeća. Inspirirane putovanjima, Napapijri kolekcije odražavaju avanturistički i istraživački duh koji ima glavnu ulogu u kolekcijama. 2002. godine, u suradnji s ikonom modne industrije, Karlom Lagerfeldom, Napapijri je dizajnirao posebnu liniju Skidoo jakne, a 2010. japanski dizajner, Yoshinori Ono, osmislio je specijalnu liniju odjeće naziva 66°33' – geografska dužina koja označava Arktički krug.
Osnovan 1987. u talijanskom gradu Aoste, Napapijri je svoj put započeo proizvodnjom putnih torbi, koja se 1990. proširila na odjeću i modne dodatke. Širenjem raspona proizvoda, rasla je i popularnost brenda koji danas ima preko 170 monobrend trgovina diljem svijeta, a prisutan je na više od 2.000 prodajnih lokacija.
U zaleđenim čašama krije se votka
Tomislav Petranović
Marijo Možnik i članovi nordijskog društva