Nathalie Feisthauer jedna je od onih svjetskih noseva koja konstantno putuje, istražuje tržišta, ali i njeguje specifičan mirisni potpis. Nakon mnogo vremena u velikim kompanijama, prvo Givaudan a onda i Symrise, jednog dana se probudila i shvatila da više nije sretna, ispunjena... odlučila otisnuti u solo vode. Ubrzo je postala jedna od najtraženijih freelance parfumera na svijetu! U njezinom portfelju nalaze se, među ostalima, Lancôme Hypnôse Senses, Cartier Pasha Black Edition, Cartier Must pour Femme, Van Cleef and Arpels Rêve, Hermès Eau des Merveilles, Comme des Garçons Blue Cedrat, Comme des Garçons Sticky Cake, Versace Blonde, Balmain Extatic...
Nathalie je nedavno posjetila zagrebačku Parfumeriju Lana gdje je predstavila fantastičnu kreaciju za niche brend Aedes de Venustas, Pelargonium.
PROMJENA IGRE
- Niz godina radila sam u velikim firmama, posao se širio... i jednog dana sam osjetila da nema više te slobode, kreativnosti, sreće, da to više nisam ja, da se ne mogu izraziti. Iako, u početku nisam mislila da ću moći raditi solo. Iskreno, od kada sam nezavisna, ugodno sam iznenađena kako sve to glatko ide!
Nathalie Feisthauer
KREIRANJE PARFEMA JE KAO PRIČANJE PRIČE
Za mene je osmišljavanje mirisa kao pričanje priče. Moj posao je da razumijem brend za koji radim, ali ujedno i da miris osmislim u vlastitom stilu, da ima pečat moje osobnosti. Ujedno, svaka esencija ima niz različitih karaktera, a to mijenjamo kroz samu formulu. Na primjer, ruža može imati niz osobnosti: biti sofisticirana, senzualna ili svježa i prirodna, muževna... mnogo je opcija za svaku pojedinu esenciju. Dakle, formula i omjeri jednako su bitni kao i esencije. Putem toga kreiramo karakter parfema i pričamo priču.
BROJ ESENCIJA U PARFEMU... PUNO ILI MALO?
Ja biram oko dvadesetak, tridesetak... ali mnogi imaju po 60 ili 70 esencija. Po meni, ako nije potrebno, zašto ih stavljati više?
RAZMIŠLJAM O TOME KAKO LJUDI UŽIVAJU U MOM PARFEMU
Možete imati najgenijalniji koncept i priču, no na kraju krajeva, njegova je uloga da bude nosiv. Bitno mi je da ljudi uživaju u mom parfemu, da ga vole nositi, apsolutno. Za mene parfem mora biti lijep, fin, ugodan, moraš ga željeti osjetiti, doživjeti.
PARFEM JE POPUT MAGIJE, ON JE OSOBNI POTPIS, DIO USPOMENA I SJEĆANJA
Imala sam jednom zanimljivi razgovor sa svojom kćerkicom Abigail, koja sada ima 14 godina, kad je bila mala rekla mi je – mama, pravljenje parfema je tako glupo, to nisu stvari, kao auti ili sadnja biljaka ili pravljenje lijekova... Ja sam joj rekla, niti spiljski ljudi nisu trebali crtati na zidovima, nisu su trebali raditi skulpture, nakit... a ipak su to radili. Jer to je tako čarobno! Za mene, parfem je poput magije... on je na našoj koži, postaje naš osobni potpis. Ostaje zauvijek dio naših uspomena i sjećanja. Na primjer, kad volimo osobu i njezin parfem, taj će nas miris uvijek podsjećati na ljubav. I nije samo radi toga, nosimo ga radi svog gušta, radi osobnog uživanja. Kad sam imala 16 godina, otkrila sam legendarni Opium – stavila bih ga na sebe i mirisala, kod kuće, kao neki osobni ritual, unutarnji doživljaj!
LJUDI SVE VIŠE PRIMJEĆUJU RAZLIKU IZMEĐU NICHE I MASS MARKET PARFEMA
Često puta ljudi mi govore kako im mass market parfemi mirišu slično. Smisao niche parfema je ujedno i vizija autora, stoga ljudi osjećaju da se radi o apsolutno drugačijoj, posebnoj mirisnoj kreaciji.
MOJ OMILJENI PARFEM.... i dalje je OPIUM!
PUNO PUTUJEM... u Dubai, na Bliski Istok, u Rusiju (Rusi jako vole parfeme), često sam u Milanu, u New Yorku. Vidimo se!