Dobro izbalansirana mješavina mliječne sandalovine i umirujućeg irisa Santala 33 došla je do izražaja tek nakon brojnih mukotrpnih proba. Utemeljitelj Fabrice Penot odlučio je stvoriti odu američkom srednjem zapadu inspiriran onim starim reklamama za Marlboro: zamislite kauboja odjevenog u kožu koji leži ispred pucketajuće vatre.
Miris kombinira miks kardamoma i nota irisa i ljubičice. Zadimljenom drvu (australska sandalovina, cedrovina) dodane su neke začinske, kožnate, mošusne note, dajući ovom parfemu njegov potpis i ugodan miris.
Što znače Le Labo brojevi? Pa, svako ime Le Labo mirisa sastoji se od dvije stvari; glavna mirisna nota i broj sastojaka. Santal 33 je tako nazvan jer glavna nota dolazi od spoja santal te sadrži 33 sastojka.
Poznat po svojim ručno izrađenim mirisima koji postavljaju trendove, personaliziranim etiketama i ekološki osviještenom programu punjenja, Le Labo je postao jedan od najpopularnijih mirisnih laboratorija na svijetu.
Fabrice Penot, osnivač brenda, u svom radu prkosi konvencijama.Godine 2006., zajedno s Eddiejem Roschijem, osnovao je butik parfumeriju Le Labo bez formalnog financiranja investitora, bez oglašavanja i filozofije koja je favorizirala oslanjanje na čiste sastojke i miješanje parfema u trgovini. Sve je to predstavljalo bunt prema normama industrije ljepote, posebno u to vrijeme.
Penotov prvi miris za brend bila je svijeća s opojnim kožnim dimom: Santal 26. Do 2011. promijenio je formulu i učinio Santal nosivim mirisom, kreacijom koja je promijenila Le Laboovu putanju.
Ovaj uspjeh katapultirao je Le Labo u veliku ligu: krajem 2014. div ljepote The Estée Lauder Companies kupio je tvrtku, omogućivši Penotu i Roschiju da nastave kreirati mirise i ostanu neovisni.
Tijekom svog životnog vijeka od osam godina, Santal radi i mirise za hotele - Edition Hotels, Pontchartrain u New Orleansu i Pulitzer Amsterdam.