NOĆ HRVATSKE MODE // 13 lokacija naših brendova 13. veljače otvara vrata novih kolekcija, semplova...

    U četvrtak, 13. veljače, od 18 do 22 sata, održat će se Noć hrvatske mode, događaj koji okuplja hrvatske dizajnere i njihove brendove na 13 lokacija u Zagrebu. Cilj je predstaviti rad domaćih dizajnera te omogućiti kupcima upoznavanje s kolekcijama i posebnim ponudama. Organizatorica je Romana Dugandžija.

     DeLight 1 scaled

    DeLight - foto Matea Smolčić Senčar, styling i kreativni identitet kampanje Slađana Divjak i Marko Plukavec, kosa Milena Maršić (Salon Glamour), make-up Petra Sever, model Lea Zeba - Talia Model

    „Publika sve više prepoznaje vrijednost lokalne mode i održive proizvodnje. Noć hrvatske mode prilika je za prezentaciju domaćih dizajnera i njihovog rada“, izjavila je Romana Dugandžija, organizatorica događanja.

    Posjetitelji će moći vidjeti limitirane kolekcije i sample komade koji nisu bili u redovnoj prodaji, dok će na svakom prodajnom mjestu biti organizirane posebne prodajne pogodnosti.

    U projektu sudjeluju:

    • Boudoir
      ELFS
      AʹMARIE
      Ivica Skoko
      Ivan Alduk
      Robert Sever
      Ivica Klarić
      Krie design
      Tina Vrdoljak Ranilović
      Nataša Mihaljčišin
      DeLight
      MINAMI
      LuLu Couture

    Hrvatska modna scena okuplja brojne dizajnere i brendove čiji se proizvodi prodaju na više od 40 lokacija u Zagrebu. Uz estetsku i kreativnu vrijednost, modna industrija ima i gospodarski značaj, jer zapošljava djelatnike i surađuje s lokalnim proizvođačima.

     

     

    U posljednje vrijeme nije bilo značajnijih modnih projekata koji bi okupili dizajnere i predstavili njihov rad široj javnosti. Noć hrvatske mode stoga predstavlja priliku za ponovno aktiviranje modne scene te njezinu bolju promociju i prepoznavanje.

    Događaj omogućuje dizajnerima da direktno predstave svoje kolekcije, ali i da istaknu važnost lokalne mode kao dijela kulturnog i gospodarskog identiteta.

     

     

    Mnogi domaći modni brendovi imaju fizičke prodajne prostore, no oni su često izvan fokusa javnosti ili manje poznati kupcima. Ovakav projekt pruža priliku da se ponovno usmjeri pažnja na lokalne dizajnere i njihove trgovine, potičući time kupnju autentične, domaće mode.

    Osim što će posjetitelji moći razgledati i kupiti odjeću, imat će priliku upoznati same dizajnere. Kroz takvu interakciju, moda prestaje biti samo proizvod – postaje priča o kreativnosti, radu i viziji autora koji stoje iza svakog komada odjeće.