- Pariška je noć, 1946. godine. Odsjaj ulične rasvjete zrcali se u prostoru. Iščekivanje. Misli počinju stvarati priču, Njen identitet. Ona koja, kao glavni akter, u sebi budi ono što svaka žena ima, treba i želi - otkrivaju priču oko nove proljetno-ljetne kolektije nakita Micice Stefano Katunar i Doris Fatur. - Buđenje oduvijek sa sobom povlači i pronalaženje vlastitog identiteta, bilo ono jutarnje ili večernje. U ovoj kampanji Micica se osvrnula na introvertnu priču o femme fatale, Lauren Bacall, koja kroz sjećanje prolazi i istražuje motive zamišljenosti, ljepote, ženstvenosti, seksipilnosti, strastvenosti i fantazije, snenosti... - .
Novom pričom kroz nakit autori otkrivaju putovanje kroz vrijeme i maštu, te oduševljenost samozatajnom i tajanstvenom noir kulturom. Lice kampanje je manekenka Nives Vinčić @ Talia model, a za retro make-up i frizure bio je zadužen studio Beauty & Mess. Ukoliko vas zanima kolekcija uživo, skoknite ovaj vikend na modni sajam Zona 45 koji se od petka do nedjelje održava na zagrebačkom Trgu bana Jelačića.