PARFUME_news // AGONIST kreirao miris dobitka 90,000,000 eura NA LUTRIJI!

    Kako miriši uspjeh? Koje note mogu definirati uzbuđenje dobitka 90,000,000 eura? Za neke je to nemoguća misija, i dobitak i kreiranje parfema, za neke je – izazov: sada je slavni švedski parfemski niche brend Agonist predstavio miris koji predstavlja upravo to. – Kad su nas iz Eurojackpota pitali možemo li kreirati miris koji utjelovljuje osvajanje 90,000,000 eura, bili smo apsolutno oduševljeni! – priča Christine Lydeen iz Agonista. - Osjet mirisa je u mozgu povezan s dijelom koji procesuira osjećaje, stoga ima smisla da se taj uzbuđujući osjećaj predstavi – parfemom - .

    agonist5


    Niclas Lydeen dodaje kako je za njih aroma osvajanja mega jackpota kombinacija euforije, osjećaja da ćeš se onesvijestiti, plus na kraju dolaze smirenje i osjećaj sigurnosti. Prevedeno u note, esencije, to bi bilo sljedeće:
    - top note su osjećaj šoka, za nas su to citrusi u kombinaciji sa cimetom, narančom i karanfilom.
    - srce parfema simbolizira eksplozivan osjećaj pobjede, odnosno kombinacija ruže, jasmina i zelenog čaja.
    - u bazi je smirenje - sandalovina, vanilija, pačuli.


     

    agonist5
    Christine i Niclas Lydeen, parfemski artisti i vlasnici niche brenda Agonist

    Agonist je švedski niche brend parfema, inspiracija je nordijska kultura, prisutni su na 35 tržišta u svijetu. Prodaju se, među ostalom, i u Selfridgesu i Neiman Marcusu. Kod nas ga drži niche parfumerija TOP, u Tomićevoj u Zagrebu.