Modna dizajnerica Sara Lončarić već je nekoliko sezona prepoznatljiva po dobrim pelerinama i navy hlačama visokog struka koje podsjećaju na sedamdesete: sada nastupa nova sezona i kampanja koju za svoj brend Blackpearl predstavlja kroz street-style priču ispred objektiva Gorana Čižmešije. Kako bi se pelerine dostojno predstavile, set je smješten u urbanu sredinu a roba na užurbane manekenke...
- Lucija Raić iz agencije Talia model i Ivana Findrik iz Midikenna svojim poziranjem demonstrirale su srž Blackpearl brenda: elegancija, tajnovitost, nosivost, sloboda kretanja i mogućnost kombiniranja s već postojećim komadima u ormaru svake urbane žene - ističe Sara Lončarić. - Najfinije talijanske vunene i svilene tkanine upotpunjene su kontrastnim prošivima, ukrasnim trakama i raskošnim krznom a pomalo monarhistički dojam kolekciji daju i veliki metalni gumbi. Kako na modnoj reviji na Zagreb Fashion Weeku, tako i u kampanji, konačni dojam zaokružili su šeširi Kobali i cipele Shoebox - .
Styling kampanje potpisuje Ivana Pavić, make-up Kristina Atletić.