U svijetu u kojem moda sve češće poprima oblik brze, generičke potrošnje, RDcode se postavlja kao tihi, ali odlučni glas autentičnosti, održivosti i osobne estetike. Iza brenda stoji Renata Debeljak, novinarka i kreativna autorica, koja je još 2010. godine započela svoju slow fashion priču – izvan buke sezonskih diktata, a unutar tišine promišljene simbolike i dizajna.
FOTO: IVANA KRNJAK
Najnovija kolekcija torbi, ruksaka i nakita dio je konceptualne cjeline "Na raskrižjima hipokrizije", kroz koju RDcode nastavlja razvijati svoj prepoznatljivi modni jezik. Riječ je o mini dizajnerskim edicijama koje nisu oblikovane po pravilima brze mode, već za pojedinca, s filozofijom “jedan komad, jedan karakter”.
FOTO: IVANA KRNJAK
Veganski materijali, minimalistička forma i koloristički rukopis u kojem dominiraju siva i crna, s povremenim akcentima u omiljenim nijansama zelene, zaštitni su znakovi brenda. I u ovoj ediciji sve je izrađeno u limitiranim primjercima, nerijetko samo u jednom jedinom primjerku – što čini svaki komad raritetnim i neponovljivim.
Wabi sabi i ljepota nesavršenosti
FOTO: JOSIP BAČIĆ
Nakit iz najnovije edicije inspiriran je japanskom estetikom wabi sabi, filozofijom koja slavi ljepotu prolaznosti, nesavršenosti i jednostavnosti. Ovaj orijentalni utjecaj prirodno se uklapa u Renatin vizualni svijet – njezin dizajn ne teži spektaklu, već suptilnosti, poruci, tišini koju moda rijetko dopušta.
Od vrata do torbe: 'Doors & Bags'
Godine 2016. RDcode je predstavio Doors & Bags – art modni projekt koji torbe pretvara u simbolična vrata. I doista, svaka torba iz te kolekcije nadahnuta je stvarnim vratima iz gradova poput Dubrovnika, Osla, Rima, Londona, Ostunija ili Hamburga. Ta vrata postaju znakovi ulaska u osobne svjetove, a torbe njihovi prijenosni ekvivalenti.
Projekt se nastavlja razvijati i danas, kroz studio i priče, multimedijalno i modno. U sklopu istog koncepta nastala je i priča Through the Paths of Doors – istraživanje simbolike vrata kroz različite gradove, kulture i osobna značenja.
FOTO: IVANA KRNJAK
Brend RDcode nije tu da bi odgovorio na pitanje "što je trenutno u trendu", već da bi postavio pitanje – što je vama osobno važno u predmetu koji nosite svaki dan?
FOTO: JOSIP BAČIĆ