REDIZAJN MARKET // naši dizajneri aktivno sudjeluju na eko sceni, tema je upcycling

    Redizajn Market održan je prošle subote u Program baru u zagrebačkoj Martićevoj 14f s temom upcyclinga.

    Od dizajnera izlagali su Ivana Stećuk (brend Feed dogz), Helena Drkulić (brend Helen Kelen), Jelena Geštakovski (brend y/GIA), Tina Spahija, Mia Kovač i Sara Gjini (brend Lagom), Nika Vrbica (brend Salicula), Young Bude (buntai) i Ira Rumora, koja je ujedno organizatorica eventa.

    Ira Event 3 of 100

    Ovo se da spasiti, moto je Redizajn Marketa, veli Ira. Zna da nije jedina koja se bori s prepunim ormarom te je ovim projektom htjela da dizajnerska ekipa s kojom inače surađuje na projektima, pokaže neke nove vještine – rekreiranja i redizajniranja te upcyclinga postojećih komada. Da ih promijene kako bi dobili novi život.

    Ira Event 17 of 100

    Bavi se modnim dizajnom i kostimografijom te ima niz komada koji su ili ostali od nečega ili ih treba promijeniti, a možda su samo dosadili. Tako je slično i kod kolega - svi su imali mjesec dana da smisle nešto novo od već postojećeg te to predstavili na Redizajn Marketu.

    Ira Event 18 of 100

    Svima je jasno da je odjeće previše i da vlada brza moda, a ovime želimo ponuditi neko rješenje kako odjeći produljiti život.

    Ira Event 22 of 100

    Dizajneri, baš kao i Ira, držali su se nekih smislenih pravila redizajna, spajavši razne slične materijale, logičnog prekrojavanja i slično. Kad je riječ o reciklaži, Ira ističe da ima niz neprirodnih materijala koji su danas sveprisutni, no ovakvim projektima njima se daje novi smisao.

    Ira Event 24 of 100

    U dizajnerskom smislu, svima je ovo novi izazov te se autori ipak naslanjaju na vlastitu estetiku i nude nešto drugačije, a opet s prepoznatljivim potpisom svoga rada.

    Ira Event 90 of 100

    Autori su odjeću upgradeali novim detaljima, elementima, bojama, aplikacijama, vezom, krojačkim intervencijama i slično.

    Ira Event 19 of 100

    Ovaj je projekt inovativan u smislu podrške reciklaži te otkriva svjest generacije dizajnera koji žele aktivno sudjelovati na ekološkoj sceni te znaju kako to učiniti.

    FOTO: MATEJ JURČEVIĆ

    Ira Event 18 of 100

    Ira Event 4 of 100Ira Event 7 of 100xIra Event 36 of 100Ira Event 41 of 100Ira Event 53 of 100Ira Event 60 of 100Ira Event 78 of 100Ira Event 84 of 100