- Svako malo u životu pojavi se nešto što promijeni način na koji živimo, uređaj toliko jednostavan i intuitivan - priča Jorgen Eghammer iz Ikee u novoj reklami za katalog 2015., svojevrsnoj parodiji na Appleove video oglase - predstavljam vam BOOKbook koji nudi navigaciju baziranu na taktilnoj tehnologiji, dopuštajući da bez imalo truda proučavate pred-instalirani sadržaj. Nema punjača, baterija mu traje vječno, nema updateova, nema kašnjenja. Što je najbolje, dolazi s punom baterijom tako da možete odmah browseati! - .
Ikeini marketinški tim odlučio je poigrati se s elementima koji se pojavljuju u tehnologiji, ponajprije s Appleovim reklamama, te je lansirao novu komičnu reklamu za katalog. Koji je dobio i ime BookBook, podsjećajući nas na tanašne laptope. Naravno, radi se o staromodnom papiru pa je vrlo inteligentno kako su uspjeli okrenuti sve tehnološke funkcije u svoju prednost, jer nam je svima ponekad dosta punjača, baterija, updateova i sličnih sudbina koje prati svaki gadget. Ovo je odličan primjer kako je reklama tipična manipulacija, pa na momente, kad Jorgen zadivljenim tonom glasa ističe sve kvalitete kataloga, čovjek stvarno povjeruje da je on nešto posebno. U svakom slučaju, Ikea je ovdje dobila bodove u reklamnom svijetu, a ubrala je i nešto od Appleove slave, a na tome im stvarno treba čestitati!