Adidas je davne 1949. godine osnovao Adolf Dassler nakon što se razišao u poslovnom smislu sa svojim starijim bratom Rudolfom s kojim je vodio Gebrüder Dassler Schuhfabrik. Rudolf je osnovao Pumu koja je ubrzo postala rival Adidasu. Brend od samih početaka ima tri prepoznatljive crte kao glavni zaštitni znak. Danas Adidas karakteriziraju tehnološke inovacije poput materijala Clima Chill u odijevanju. - Revolucionarne 3D aluminijske točke streteški su postavljene na područja leđa i vrata kako bi pri dodiru s kožom dodatno rashladile najtoplije dijelove tijela. Materijal od mikrofibre omogućava brže isparavanje, a revolucionarno plosnato SubZero predivo s titanom utkano je u Climachill odjeću. Novost u kolekciji za žene je jedinstvena konstrukcija koja prati i podupire linije ženskog tijela te omogućava hlađenje tamo gdje je najpotrebnije – objavio je danas Adidas.
Danas je brend posvećen i urbanoj modi u kolekcijama Originals, no nekad je ovaj brend radio samo za sportaše: njihove stare kampanje otkrivaju posvećenost tenisu, nogometu, košarci, skijanju… U to vrijeme tenisice su se nosile isključivo za sport, bilo da je riječ o amaterima ili profesionalcima. Brend je aktivan u svijetu sporta i ovih godina te su vjerni sponzori brojnih vodećih natjecanja. No, stariji modeli tenisica otkrivaju drugačiji dizajn i recimo običnije tehnološke karakteristike modela. Tenisice koje su nosili sportaši od prije dvadesetak godina i više nalikuju na današnje urbane, modele za street-style. Upravo se sportska kategorija od onda razvila u smjeru posebnih potplata, materijala i takozvanog funkcionalnog dizajna koji danas nudi brojne prednosti nad vintage modelima.
Climachill 2016.