Na sam spomen riječi Dior, današnjoj se publici uglavnom pričinjavaju statement torbe, a ljubitelji brenda odmah se prisjete Johna Galliana koji je dobrano prodrmao bazu slavne francuske kuće. No, Dior je mnogo više ili čak, mogli bismo reći, mnogo drugačije o toga. To što je Galliano tako teatralno i ekstremno radio zapravo i nije bilo u DNK ovog brenda od samih početaka pa do kraja prošloga stoljeća. Prisjetimo se kako je sve to zabavno i damski izgledalo na početku, a i kasnije, kad se promijenio društveni status žene, što se očitovalo u modnom i beauty segmentu.
Dior je umro 1957. godine, bile su mu tek 52. New look odnosno kolekciju Corolle, koja ga je proslavila i promijenila svijet mode, predstavio je tek deset godina ranije. Dakle - u kratko vrijeme slavni je dizajner utjecao na značajne promjene. Kako bi što bolje predstavio svoje majstorstvo siluete i oblika svijetu, Dior je surađivao je s ilustratorom Reneom Gruauom. Naime, povijest Diorovih kampanja djelomično je hommage slavnom crtaču koji je u doba kad je fotografija u medijima bila mnogo rjeđa, bio jedan od vodećih svjetskih autora kampanja i reklama. Gruau je neko vrijeme bio direktor marketinga kod Diora, i to od 1947, što znači da je zajedno sa Christianom stvorio medijsku sliku New looka. Reneovi crteži raskošno su opisivali i dostojno predstavljali bogatstvo nabora i materijala.
U vrijeme kad je fotografija zamijenila ilustracije te postala prvo i osnovno sredstvo medijskog komuniciranja, Dior je imao i smisao za humor: ona se sakrila iza mega sunčanih naočala, lice joj izvire iz krzna a u ruci ima pištolj. Ispod piše: explosive is your Dior. Takvih upečatljivih primjera ima nekoliko, i to iz sedamdesetih i osamdesetih, jer prije toga stvari su bile više klasične i grown-up.
I beauty je odličan vremeplov: naglasak na malim luksuznim pakiranjima i jarkim bojama očit je od samih početaka Dior kozmetičke divizije. Neke stvari se ne mijenjaju jer i danas kuća Christian Dior u svojim beauty kolekcijama naglašava luksuz ne samo tekstura, već i samog rituala nanošenja šminke i parfema. Pogledajte u Dior retrovizor... so chic!