Retrovizor / Elizabeth Arden

    Kad je otvorila legendarna crvena vrata davne 1907. godine, na njujorškoj Petoj aveniji, Elizabeth Arden nije ni sanjala da će više od stotinu godina nakon brend ne samo biti živ, već i snažan. Crvena je i dan danas jedna od zaštitnica ove famozne kozmetičke kuće, baš kao i Red Door. Elizabeth je, kako bi započela posao u koji je bila zaljubljena, posudila 6000 dolara od svog brata. Kompanija danas vrijedi oko milijardu i pol dolara.

    ardenhomecontest 784x0

    Bila je, naravno, nepogrešiva vizionarka - prva je ukomponirala vlastito ime u proizvode, na primjer Elizabeth Arden Ardena Skin Tonic. Red Door Spa koji je otvorila davnih dana u centru New Yorka (i dan danas postoji na istoj adresi) privlačio je dame željne novih tretmana za lice i tijelo, što je u ono vrijeme bila lifestyle novotarija. Žene nisu imale naviku odlaska u salone, no Elizabeth je to promijenila. Imala je brojne druge odlične ideje – kad su žene krenule u 2. Svjetski rat osmislila je nekoliko nijansi, na primjer Victory Red, koje su pasale uz zelenkaste maskirne uniforme. Naravno, ruževi su bili hit, posebno te crvene nijanse kao pojam slobode i ženstvenosti. Osim ruževa, Arden je imala još niz uspješnica poput 8 Hour Cream koju je formulirala u tridesetima. Krema je hit i danas. Mnogo je putovala po Evropi – već u ranijim danima primijetila je kako se Evropljanke više šminkaju od Amerikanki stoga je, na povratku u domovinu, lansirala kompletnu make-up kolekciju i povijest ljepote se promijenila!

    elizabeth-arden1
    Elizabeth Arden

    beauty-news-elizabeth-arden-limited-edition-red-lipstick articleimage1adarden catherineBabani-Ad-1923eardenElizabeth-Arden-05.66Elizabeth-Arden-1950s-make-upe ardene arden2e arden3e arden22e arden77e arden 20ee arden blueHR arden 1948 ad vintageretro e ardenTC-foundation-prepTC-skin-perfection