Retrovizor / Maidenform

    U ono doba bili su najjači u proizvodnji grudnjaka - davne 1922. godine Maidenform su osnovali Ida Rosenthal i njezin suprug William te Enid Bissett. Trojac je odlučio promijeniti ponudu grudnjaka odnosno napraviti ih ženstvenijima. Tih godina su rasplesane flapper girls ispod charleston haljina nosile ravne grudnjake, obline su u tada popularnoj ženskoj silueti imale sporednu ulogu.

     opn maiden


    Pošto su lideri brenda bili svjesni snage marketinga, već u ono vrijeme, pedesete i šezdesete bile su za brend vrlo plodne. Maidenform se dosjetio zanimljivog slogana radi čega je to postala jedna od  najzapamćenijih kampanja iz tog doba: - Sanjala sam... da sam se popela na najvišu planinu u svom Maidenform grudnjaku - ili – da sam dobila izbore – ili – da sam wanted – i slično. Slogan je pratila prigodna fotografija ili ilustracija. Ova se kampanja pojavljuje i u drugoj sezoni Mad Men serije kad je jedan od klijenata navede kao dobar uzor. Tvrtka Maidenform odlično je pratila promjene na modnoj sceni: u šezdesetima je onaj špičasti izgled iz dekade ranije postao mekši a sve skupa najavilo je sedamdesete kad su brojne žene, u znaku seksualne revolucije, čak odbacile nošenje grudnjaka. Sve skupa smirilo se u osamdesetima pa su se grudnjaci pojavili u bezbroj varijanti, klasični, sportski, s naramenicama, bez...

    63maidenformfire1961g1963-french-maidenform-ad-7516952048a4454971731 b4461b017912657717915 a0b9830612 balec6n5ezchnyx4jmdreamediwasaprivateeyeinmaidenform

    jrl005839.1Ljrl005841.1Lmaiden44maiden55maiden1963maiden64328ee bmaidene9maidenform-admaidenform-bra-july-1955maidenform-dream-cleopatramaidenform-dreamed-i-was-a-knockoutmaidenformmaidenform2maidenform 2maidenform 1963maidenform vanishviewmaidenform5viewmaidenform23vintage maidenform ad