Sky Ferrera pije novi Jimmy Choo parfem naziva Illicit flower – oglas neodoljivo podsjeća na Moschino iz 1987. godine, prvi miris slavnog talijanskog brenda. Brineta također pije na slamku, što ima smisla jer je bočica Moschina inspirirana oblikom flaše vina. Bio je to legendarni miris, baš kao i ta reklama, a sam autor bio je pravi predstavnik ironične, prpošne i komične mode, prepun modnih zagonetki i divnih detalja. Bio je taj genijalni i inovativni Franco Moschino predvodnik trendova koji krše sve konvencije i često izvrću pravila.
Nakon Moschina, ovaj je štos primijenio Mario Testino, gotovo dvadeset godina kasnije, kad je Patrizia Schmidt @ francuski Vogue okusila Chanel eau de Cologne na slamčicu. Fora je stvarno dobra – asocira na začinske note koje se nalaze u parfemima, ali ne pokušavajte to stvarno piti, upozoravao je originalni oglas... Moschino je nosio u sebi vaniliju, papar i muškatni oraščić, Chanel eau de Cologne, prvi put predstavljen davne 1924. godine, imao je 2007. novu ediciju i bio pun začina i biljnih ekstrakata. Najnoviji pitki miris, Jimmy Choo Illicit flower, ističe se esencijama mandarine i breskve, a tu je i cvijet grejpa!