Revlonova izložba u Londonu

    Charlie Haskell Revlon imao je samo 26 godina kad je, zajedno s bratom Josephom i kemičarom Charlesom Lachmanom, davne 1932. godine osnovao kozmetičku kuću u vrijeme takozvane Velike Depresije, izuzetno  nepovoljne svjetske ekonomske situacije koja je obilježila stanje u društvu tijekom tridesetih godina prošlog stoljeća.

    1358
    Autor ilustracija za izložbu je umjetnik Spiros Halaris


    Iako je društvo bilo osiromašeno jer je kriza, koja je krenula iz Amerike, srušila standard "malog čovjeka" (da, ovo neodoljivo podsjeća na današnju situaciju u svijetu), trojica vizionara pokrenuli su kozmetičku kuću i ženama ponudili djelić – raja. O svemu tome govori, među ostalom, trodnevna Revlonova izložba koja ovih dana traje u Londonu, pod imenom Enamoured, povodom 80 uspješnih godina postojanja jednog od najdugovječnijih kozmetičkih brendova u svijetu.

    11                                                                                  Christy Turlington kao lice Revlona / 1988.

    Mnogo je puta dokazano, kroz brojna istraživanja, kako se žene u negativnim trenucima, bili oni na privatnoj ili poslovnoj osnovi, ili naprosto kao posljedica loše atmosfere u društvu, priklanjaju upravo češćem korištenju make-upa. Crveni ruž mogli bismo okarakterizirati kao "podizač morala", a crveni lak kao injekciju energije radi kojega se ljepši spol osjeća – ljepše, bolje i poletnije. Neki mogu reći da je to površno i nedorečeno, no činjenica je da je većina žena osjetila potrebu za finim poslasticama iz beauty svijeta, te da se mnoge od njih itekako s guštom upuštaju u istraživanje ljepote upravo kad se ne osjećaju tako dobro.

    1                                                                                         Ultraviolet kampanja s Dorian Leigh / 1946.

    No, to nipošto ne znači da se žene koje se stalno šminkaju osjećaju lošije od onih koje to ne rade. Naprosto – to je užitak i strast. Bojanje lice i nanašanje make-upa za mnoge je neodoljiv ritual koji otkriva ženstvenost, na najromantičniji i najosobniji mogući način. Upravo povijest toga rituala obrađena je u nažalost samo trodnevnoj izložbi u Londonu, a nadamo se da bi se tako nešto moglo desiti kod nas. Jer, povijest kozmetike, naročito presjek rada jedne takve fascinantne kozmetičke kuće kao što je Revlon, uistinu je priča o uljepšavanju, priča o našim beauty ritualima bez kojih svijet ne bi bio tako lijepo mjesto kao što je to danas. 

    2
    Uglavnom, kad su prije 80 godina braća Revlon pokrenuli kuću, počeli su s lakovima za nokte. Bio je to veliki hit, a kad su prvi u svijetu 1939. godine predstavili koncept ruževa i lakova u istoj boji, zacementirali su svoje nezamjenjivo mjesto u svijetu ljepote. Upravo je Revlon 1962. prvi lansirao rumenilo kakvo poznajemo danas. Na izložbi se moglo vidjeti mnoštvo prekrasnih pakiranja, crvenih nijansi, neodoljivog "alata" za radnje bez kojih je ženski svijet nezamisliv.

    3                                                                                                    Instalaciju "Enamoured Nails" potpisuje Jenny Longworth

    Danas, kad se trendovi, noviteti i nove kolekcije lansiraju toliko brzo da ne stignemo ni potrošiti nešto iz tekuće sezone, bilo bi dobro na moment stati, razgledati svu tu ljepotu i naći se na izložbi koja pokazuje koliko su sve te nijanse moćne kad stanu na jedno mjesto, kad otkriju svoje lice pod prekrasnom rasvjetom, kad apsolutno svjedoče o nama, našim običajima i svakodnevnim momentima samoće u kojima postajemo kraljice ljepote.

    56                       Umjetnica Linton Meagher osmislila je instalaciju "Baton Rouge" Revlonovih ruževa u obliku usana

    ee                             Zaštitni znak uspješnih poslovnih žena sredinom osamdesetih bili su ruž i lak u istoj nijansi 


    iceModel Dorian Leigh u kampanji Fire&Ice iz 1952., koju je snimio legendarni Richard Avedon i i Jessica Biel u novoj verziji prije nekoliko godina, čiju fotografiju potpisuje slavni Mario Testino

    Revlon
    revlon enamoured 2

     

    3333

     

    revlon 3