- Naša kampanja za proljeće 2016. - istaknuo je dvojac Dolce & Gabbana - ima jednostavnu priču: štandovi s voćem, mali lokalni dućani, špagetti, kava, obitelj, sunce, ljeto. Jednom riječju - Italija. Inspirirali smo se pozitivnim životom koji se bazira na tradiciji... kroz hranu, povijest, ljubav - . Svake sezone Domenico i Stefano kroz neodoljive kolekcije ponosno progovaraju o svojoj slavnoj domovini. Tu su čarobno šarene i dopadljive kreacije, stoga ne čudi da je ove sezone radnja smještena na užurbani, voćem načičkani plac i obližnji birc...
Iako su inspiracija obitelj i bučan život ulice, u centru pažnje vidimo fantastičnu odjeću i modne dodatke: retro haljine koje podsjećaju na pedesete, fensi torbice, ukrase za kosu etno predznaka, štikle ukrašene cvjetićima (koje nose čak i nasmiješene opatice!), fine marame, krune, pruge, pregače... Sve je sređeno i atraktivno do maksimuma. Sljedeće sezone crna će biti sakrivena duboko u ladici, dečki su izvadili ono najveselije i prezentirali svijet pun boja i crtarija. Piše nam se šareno i zavodljivo proljeće.