Modni je svijet opsjednut brzinom, no neki autori, oni koji štuju takozvani slow fashion koncept, drže se konkretnih pravila kao što su kvalitetne tkanine i izrada te unikatan dizajn: jedna od njih naša je Ana Maria Ricov. Predstavlja novu kolekciju Shibui koja je, ističe Ricov, inspirirana jednostavnošću, diskrecijom i nenametljivom ljepotom.
Fotografkinja: Senja Vild
Lokacija kampanje: Studio Botanike
Vizažistica: Silvija Bradica
Frizer: Renata Anderluh Bernardić
Model: Matea Turković (Tijara)
Ključni estetski motiv koncepta Shibui, pored minimalizma čini i tzv. opozicija grubosti i elegancije te jednostavnog i složenog. Odjevni predmeti se doimaju jednostavni, ali sadrže suptilne detalje, poput tekstura i neobičnih konstrukcijskih rezova kojima se jednostavnost uravnotežuje sa složenosti – ističe Ana Maria Ricov.
Kreativna direkcija: Tatjana Bartaković
Fotografkinja: Marija Gašparović
Vizažist: Marko Tolić
Odjeća: Iz kolekcija „Ana Maria Ricov“
Scenografija: Stolac h.3 (Regular Company)
Dinamiku donose kosi rezovi i slojevitost, a sve skupa podcrtano je karakterističnim crnim i bijelim tonovima. Ljubiteljice minimalizma voljet će i mogućnost kombiniranja, a kao važan princip ističe se i ravna, neopterećena silueta koja zapravo odgovara street-style imidžu. Kontrasti se dešavaju na području tekstila: nježan pamuk susreće relativno grubu gumiranu tkaninu. Koristi i razne tehnike kao što su slashing i patchwork koje na površini stvaraju zanimljive efekte.
Ana Maria Ricov svojim kolekcijama nastoji skrenuti pažnju na današnji globalni apsurd u količini proizvodnje odjeće. Kao dizajnerica kreira dugovječnu odjeću bezvremenskog stila za žene koje ne podliježu brzo mijenjajućim modnim trendovima, već cijene autentičan dizajn, posvećenost detaljima i kvalitetnu izradu, objavljeno je u najavi kolekcije.
Cijene odjevnih predmeta iz kolekcije Shibui kreću se od 400 do 1.100 kn, AMR Showroom (dvorište Vodnikove 8, Zagreb).