Suradnje su hit nove modne ere, naročito kad se radi o spoju dvaju chic brendova. Sting naočale simbol su urbanih modnih detalja, a Superga su jedne od najtraženijih modela casual tenisica ikad. I to prije nego su tenisice postale must have street style scene.
- ST!NG - kućni brend De Rigo Grupe, posvećen mladoj publici s karakterističnim sportskim razigranim stilom te Superga - kultni talijanski brend obuće, daju uzbudljiv život novim co-brandingom koji crpi snagu iz naslijeđa oba talijanska modna brenda - javlja De Rigo Grupa.
Svi stilovi naočala stilizirani su referentnim detaljima legendarnih tenisica Superga 2750, kao što su prepoznatljiva tekstura s efektom tkanine na prednjoj strani modela, metalna pločica na krilcima s logotipom kao kultna etiketa tenisica te Superga metalni prsten koji ukrašava vrhove krilaca.
- Ponosna sam na ovu novu suradnju ST!NG-a, našeg kućnog brenda, s brendom Superga, „bezvremenskim klasikom“ i svjetski poznatim primjerom talijanskog dizajna, koji je oduvijek isticao svoju jedinstvenu privlačnost. Oba brenda utjelovljuju talijansku karakterističnu pozitivnost i originalnost koju interpretiraju s bezbrižnom elegancijom - izjavila je Barbara De Rigo, direktorica marketinga De Rigo.
- Oduševljeni smo suradnjom s tako iznimno kvalitetnim talijanskim partnerom. Superga je oduvijek bio talijanski brend obuće “par excellence, i uvjereni smo da sinergija naših zajedničkih korijena te ista pomna pažnja prema detaljima mogu samo rezultirati proizvodom izvrsnosti. Superga i ST!NG namjeravaju ponuditi mlađim generacijama potpuno novi pogled na “klasiku”, a ova kolekcija je savršen primjer za to - istaknula je Stefania Spinelli, izvršna direktorica brenda Superga.
ST!NG X SUPERGA modeli ovog će proljeća biti dostupni u maloprodajnoj mreži DeRigo partnera.