Savršeno okrugle i tankih okvira, slavne lenonice nazvane prozvane prema glazbeniku Johnu Lennonu koji ih je nosio gotovo konstantno, vraćaju se ove sezone u brojnim kolekcijama. Radi se o dizajnu u bojama, transparentnih okvira u pastelnim ili jarko žutim tonovima. Retro groznica ovo se ljeto nastavlja: osim lenonica tu su super-slatke mačkaste kreacije, kao i oni klasični Ray Ban okviri koji predstavljaju pravi presjek vintage stilova.
Sting
Inspiracija za novu Sting kolekciju poslužile su devedesete: kratki topovi, nezavisna kina, grunge, pop, heavy metal, walkman i boombox nadahnuli su zabavnu seriju Sting modela za proljeće/ljeto 2015. Istovremeno, Ray-Ban predstavlja novu kampanju Never Hide – Never Hide #Campaign4change. U ovoj se kampanji pojavljuje osam jedinstvenih kreativaca koje je snimala fotografkinja i dokumentaristica Cheryl Dunn. U kampanji #Campaign4change mogu sudjelovati svi – napravite si vlastitu kampanju i nadajte se pobjedi - najkreativnije čeka ekskluzivna proslava u New Yorku u listopadu ove godine, a njihove će poruke #campaign4changes biti projicirane istoga dana na Time Squareu.
New Look