Foaje zagrebačkog HNK jučer je bio kulisa predstavljanja novog broja časopisa Symbol. Krase ga razne umjetničke i zanimljive lifestyle teme.
Na predstavljanju je naglašeno kako je Philip Zepter stvorio brend koji utjelovljuje najbolje od dva svijeta – zdravlje i luksuz. Njegova predanost kvaliteti, inovaciji i humanitarnom radu čini Zepter International jedinstvenom kompanijom.
- U Hrvatskoj ima najmanje milijun korisnika Zeptera od 1989. godine. Možete prepoznati svakog od njih, zdraviji su, bolje izgledaju, sretniji i uspješniji, sve se vidi na prvi pogled – navela je Kata Pavlović.
U Symbolu je objaljen profil Philipa Zeptera, dok o operi priča operna diva Dubravka Šeparović Mušović. Tu je i naš legendarni fotograf Stephan Lupino te brojni drugi zanimljivi sugovornici u sklopu raznih lifestyle tema.
- Kao veliki humanitarac i vođa, Philip Zepter me naučio važnost strpljenja, upornosti i posvećenosti ciljevima - naglasila je Pavlović.
Magazin je dvojezičan – na hrvatskom i engleskom.
Na promociji 4. broja časopisa Symbol, posvećenog kulturi, biznisu i umjetnosti, došlo je niz gostiju, ljubitelja kulture i umjetnosti.
Kata Pavlović CEO Zepter Hrvatska, Igor Pavlović izvršni direktor Zepter hrvatska, Katarina Milković
Kata Pavlović i Rosie Kugli, književnica