- Kao majku oduševili su me inovativni, prije svega funkcionalni i ekološki osviješteni proizvodi malih hrvatskih obiteljskih tvrtki.– priča mi zagrebačka poduzetnica Tajana Knez, koja je, kao i svaka mama, ubrzo shvatila da našem tržištu nedostaje kvaliteta za naše bebače i klince. - U naredne 4 godine primijetila sam porast niše takvih brendova i na hrvatskom tržištu. Brojni mali proizvođači iza kojih su stajale mame pokrenule u izradu divnih proizvoda za bebe, djecu. Na dječjim sajmovima upoznala sam ih podosta i oduševila se kvalitetom tih proizvoda te primjenom znanja i kreativnosti u službi njihove funkcionalnosti - . Bio je to početak Mama Marketa.
MM
Krajem 2015. osnovala je brend "Happy Tree" i kod nas dovela nekoliko kvalitetnih i ekološki orijentiranih stranih brendova za djecu: obuću Gucio i Babice, dječje bočice Pura, bicikle i sjedalice WeeRide i Kazam, trudničke i babywearing jakne Liliputi, Ilado nakit…
CERZE PODLOGA ZA IGRU
- Temeljem vlastitog iskustva bilo mi je jasno da svi ti mali proizvođači uz proizvodnju kao bazu svoga posla, velik dio energije moraju ulagati u samostalnu borbu za svoje mjesto na tržištu. Postavljala sam si pitanje što bi bilo kada bismo malim proizvođačima omogućili da na jednoj krovnoj webshop platformi mogu unajmiti svoj gotovi webshop o kojem će brinuti platforma, a proizvođači će moći svoje vrijeme posvetiti razvoju svojih proizvoda? - prisjetila se inovativna poduzetnica.
Tajana Knez i Ivana Fakin
To je bila ideja koja danas na tržištu djeluje pod imenom Mama Market. Na ovom projektu pridružila joj se i suosnivačica Ivana Fakin, vlasnica agencije Essenta te danas zajednički grade webshop platforme hrvatskih proizvoda za bebe, djecu i majke koji okuplja male proizvođače.
BRM-BRN NIKOLA
Mama Market platforma tržištu nudi sigurnu kupnju gotovo 300 odabranih proizvoda visoke kvalitete za bebe, djecu i majčinstvo, izrađenih u Hrvatskoj.
U ponudi imaju ručno rađeni asortiman za bebe i djecu:
• obuću i odjeću (Bajka, Zekko Kids, Minami, Baby LeKa),
• nosiljke za bebe (Freda Carriers),
• platnene pelene i podloge za prematanje (Kreativni Kutak, Baby Leka),
• prirodnu kozmetiku (Lanalu natural cosmetics)
• opremu za kolica (Baby LeKa, Kreativni Kutak)
• posteljine, dekice i dodatke (MOM design, CERZE, Talalo)
• podloge za igru (CERZE),
• didaktičke igračke i igre (Woods, Oblutak mi priča, Mom Design, te Memoceda, Storyteller Cube i Ćiribiribajka u dolasku),
• platnene igračke (Talalo, MaraBu)
• magnetne naljepnice dijete u autu i dekor (Cedulja)
• namještaj i dekor za dječje sobe, stol, stolice, police, vreće za sjedenje (Vu Creator u dolasku, CERZE, Plan 360)
te asortiman za mame i trudnice
• prirodna kozmetika (Lanalu)
• marame za dojenje (Baby LeKa, Zekko kids)
• jastučići za dojenje (Kreativni Kutak)
• platneni ulošci za žene (Kreativni Kutak)
• torbe i ruksaci za mame (CERZE)
- Svi naši proizvođači izuzetno paze na izradu i funkcionalnost svojih proizvoda te odabir materijala koji će biti u dodiru s dječjom kožom i to je vrijednost koju Mama Market zastupa i promiče na tržištu. Primjerice, platnene pelene izrađuju se od bambusa, konoplje i pamuka, Bajka obuća od mekane prirodne kože, Zekko Kids odjeću izrađuje isključivo od lana, MOM design u nastajanju svojih proizvoda kombinira pamuk i mekani minky, Woods igračke napravljene su od drveta. Svi materijali imaju certifikat kvalitete - priča Tajana.
BAJKA
Njihove proizvode izrađuju mame i tate, što znači da iza svakog Mama Market brenda i proizvoda stoji iskustvo roditelja te ljubav i briga prema djetetu.
- Na taj način Mama Market promiče i svojevrsni stil života koji kao imperativ ima život u skladu s prirodom i prirodnim. Ovu temu kao i brojne druge obrađujemo i u našem Mama Magazinu kojim kupcu prenosimo što više informacija o našim proizvodima, ali i proizvođačima koji se iza njih kriju, te temama vezanima za majčinstvo i roditeljstvo - dodaje Tajana.
Također, žele istaknuti podršku koju Mama Market pruža Centru za rehabilitaciju Zagreb (CERZE).
- U sklopu radne terapije štićenici Centra, osobe s invaliditetom sudjeluju u izradi proizvoda za djecu, a sav novac od prodaje tih proizvoda putem CERZE webshopa na Mama Marketu ide na korištenje Centru - objasnila je Tajana.
- Naši budući koraci idu u smjeru građenja Mama Market zajednice kojom želimo poticati snagu ženskog poduzetništva te promicati kupnju kvalitetnih proizvoda od malih proizvođača. Prvi korak koji smo poduzele na tom planu je Mama Market Meet up edukacijsko druženje koje smo za naše članice održale 03.07. - .
Prvi Mama Market Meet up, pod vodstvom osnivačica Tatjane Knez i Ivane Fakin, održan je u zagrebačkoj BIZkoshnici.
ZEKKO KIDS
Ivana Fakin, članicama platforme pojasnila je benefite on-line prodaje te važnost webshopa kao prodajnog kanala, no isto tako naglasila je da jednom kreiran webshop zahtijeva daljnje kvalitetno vođenje za koje je potrebno vrijeme i znanje.
Vesna Odobaša je poduzetnicama predstavila digitalno oglašavanje, na primjeru Mama Marketa pojasnila Google Search i Display oglase te prezentirala pakete oglašavanja posebno kreirane za članice Mama Marketa.
Najavljena je i suradnja Mama Marketa s Growing Up sajmom te konferencijom Mame i klinci, a budući suradnici Vježbaonica, te udruge Abeceda roditeljstva i Najsretnija beba bili su i gosti prvog Meet Up-a.