Fuzija modnih i beauty trendova poslužila je kao inspiracija za novu Oriflame kolekciji koja će se svako malo, sezonski ili mjesečno nadopunjavati novim proizvodima. - Nastala je kao rezultat pomnog istraživanja i osluškivanja želja Oriflame članova, a osmišljena je da bi savršeno odgovarala svim njihovim potrebama. Navedena kolekcija će u Hrvatskoj biti dostupna od početka travnja - objavio je danas Oriflame na prezentaciji u zagrebačkom restoranu Matis.
The One kolekcija sadrži preko 30 inovativnih, modernih i raznolikih make-up proizvoda za kreiranje željenog izgleda kako biste što lakše i praktičnije naglasili individualnu ljepotu. Bojama i teksturama moguće je kreirati mnoštvo različitih izgleda, od dramatičnih do modernih za svaki dan do izražajnih koji će trajati cijelu noć. Kolekcija se sastoji od tri podkolekcije: Svakodnevna ljepota, Snažan dojam i Dugotrajan izgled.
Oriflame je s novom kolekcijom bio i službeni make-up pokrovitelj modnog dodađanja Mercedes Benz Fashion Week Stockholm 2014, a slična se suradnja nastavlja i tijekom Moscow Fashion Week.
Kolekcije
Snažan dojam: Uz proizvode iz ove podkolekcije postiže se glamurozan izgled koji obećava osjećaj snage i samopouzdanja. U liniji je i Volume Blast maskara koja trepavicama daje mega volumen za dramatičan, prodoran pogled!
Svakodnevna ljepota: Svi sanjamo o tome da izgledamo besprijekorno u svakodnevnim situacijama, bilo da idemo na posao, pijemo kavu s prijateljicom ili obavljamo kupnju. Proizvodi iz ove podkolekcije nude savršena rješenja za predivan izgled svaki dan. IlluSkin tekući puder te IlluSkin korektor daju koži prirodan sjaj i prekrivenost te čine podlogu idealnu za svakodnevni izgled.
Dugotrajan izgled: Oriflame shvaća važnost dugotrajnog make-upa i to je razlog zašto proizvodi iz ove podkolekcije neće iznevjeriti. Savršeni su za žene užurbanog stila života jer traju cijeli dan i možete se pouzdati u njih. Long Wear lakovi za nokte otporni su na pucanje i traju do 14 dana.