Jedna od predstavnica naše mlađe dizajnerske generacije donosi još jednu priču o konceptualnoj modi: Vedrana Mastela promišlja kroz istraživanje u teksturi, prvo se bavila sitnim perforacijama i njihovim efektima, da bi danas radila nešto čišću geometriju i još jednom pronašla sklad.
Materijali su traper i muslin, kontrastni u svakom pogledu. Dok je jedan krut i neproziran, drugi je eteričan i transparentan, gotovo nevidljiv. Boje - tamno plava, crna i bijela, omiljene kod avangardnih dizajnera. The Sanest Days Are Mad kolekcija donosi nastavak Mastelinog istraživanja prostora koji se javlja između odjeće i tijela, nju zanima kakva se sve manipulacija može uspostaviti korištenjem otvorenih ploha na našem dimenzijama zahtjevnom tijelu.
Predstavila se na Portanovi u Osijeku, da bi ubrzo pronašla put u sam vrh mladih modnih snaga, upravo djelujući mimo trendova i donoseći svoj specifičan potpis.
Kampanja za kolekciju snimana je u Kockici, legendarnoj zgradi koja je zaštićena kao kulturno dobro Republike Hrvatske. Izgrađena je za sjedište Centralnog komiteta Saveza komunista Hrvatske 1968. godine u Zagrebu, a na temelju projekta arhitekta Ivana Vitića. Samu unutrašnjost zgrade uredili su mnogi umjetnici: Edo Murtić, Zlatko Prica, Stevan Luketić, Raoul Goldoni.
Fotografiju potpisuje kolektiv Pozitiv, a modeli su Mimi Krtinić Rončević i Valerija Toloknova. Make-up potpisuje Valentina Pavlaković @ Tina Make-up, dok je za accessories bio zadužen brend Little Wonder. Uskoro se Mastela predstavlja novom kolekcijom na Cro-A-Porteru: 1. listopada u zagrebačkom Muzeju automobila Ferdinand Budicki.