Slavni stilist i strastveni poznavatelj parfemske niche kategorije, Borut Mihalić, nedavno je otvorio vrata svog prvog mirisnog butika. Ime mu je "Top", a naći ćete ga tik prije nego što kročite na prvu stepenicu zagrebačke Uspinjače, u maloj i slatkoj Tomićevoj ulici. S desne strane. - Ako trebam raditi neku grubu podjelu, imam dvije vrste proizvoda - priča Borut - niche parfumeriju & kozmetiku, te domaće proizvode koji dizajnom ulaze u svijet suvenira, a u ponudi su i visoko estetski dotjerane svakodnevne sitnice - .
- Ideja o trgovini dugo se stvarala, no maštanja i želje su jedno, a stvarnost drugo. Kad mi se pružila prilika za manji prostor u centru grada, prihvatio sam izazov. Sviđa mi se pozicija, koja je zapravo u strogom centru, ali opet nekako "sa strane". Dok jedni ciljano dolaze do mene, drugi slučajno nabasaju na "Top", a Tomićeva vrvi i turistima koji idu posjetiti Gornji grad i dive se najkraćoj uspinjači u Europi. Prostor tako postaje malo multi-kulti mjesto, što mi se jako sviđa - .
- Ime je nastalo spontano, jer se prostor nalazi ispod kule Lotrščak iz koje svaki dan točno u podne glasni top označi polovicu dana. Riječ "Top" može biti i igra različitih simbola s kojima ću se uskoro pozabaviti u nekim vizualima, na promocijama… No, smatram da u konačnici nudim "Totalno Originalne Proizvode", od kojih većinu možete naći samo na ovoj lokaciji - .
Kod Boruta možete naći i originalne majice koje je kreirao poznati dizajner Juraj Zigman, poigravši se sa simbolima Zagreba
- Tu su omiljeni miris "Eight & Bob" bivšeg američkog predsjednika John F. Kennedyja, mirisi po krvnim grupama "Blood Concept", švedski brand "Byredo", jedan od začetnika niche pokreta "L'Artisan Parfumeur", slavni "Escentric Molecules", mirisi nove olfaktivne zvijezde Naomi Goodsir, mirisne svjećice kultne pariške slastičarnice "Laduree", niche institucija "Parfums d' Nicolai", misteriozni mirisi "A Lab On Fire", te bogate i jake "LM Parfums" olfaktive kreacije koje ostavljaju bez daha, bilo da dolaze u parfemu ili ekstraktu parfema - .
- Planovi su svakako proširenje i konstantno razvijanje ponude u smislu raznolikosti predmeta koji su po nečemu posebni, a planiram napraviti i online shop. Ovo ljeto predstavit ću neke nove niche brendove na našem tržištu, te unikatne suradnje s domaćim dizajnerima - . Cijene proizvoda u ponudi su između 155 i 1500 kuna.
Foto: Zelmanović & Sons