Unaesthetika / DEKONSTRUKCIJA vodi riječ

    Autor brenda Unaesthetika, Marko Plukavec, donosi novu kolekciju i kampanju u suradnji s Mare Milin. Riječ je o mekim pamučnim tkaninama koje on dekonstrukira i pretvara u originalne, transparentne komade. Svaka kreacija ima više lica, nosi se naprijed i nazad, podsjeća na gazu, neopterećenu trendovima i sezonskim modnim preferencijama. Ovaj brend egzistira na slow fashion principima, svaki je proizvod unikat i rađen je ručno. Etikete nema, no kreacija ima ručno izvezene inicijale vlasnika ili onog tko će to tek postati.
    Kampanja je snimljena u prostoru C3 koncept storea u čijoj je ponudi i dio Unaesthetik kolekcije. Za kosu se pobrinuo Mijo Majhen, a za make up Petra Sever. U ulozi modela je Anita Lijić (Talia Model).

    unaesthetik-dip 07unaesthetik-solo 01

    unaesthetik-dip 01

    unaesthetik-dip 02unaesthetik-dip 03unaesthetik-580 trip no borderunaesthetik-dip 05unaesthetik-dip 06unaesthetik-dip 08