Zgodne cure i nabrijani automobili super su spoj: ove sezone na tom su se području našli Guess i slavna utrka Gumball 3000 povodom čega je tu nova kampanja s Danielle Knudson, Simone Holtznageel i Natalie Pack. Predstavljaju novu kolekciju osmišljenu upravo za ovu priliku, naravno da je riječ o motorističkom stilu u znaku sjajnog denima, dobrih čizmica, kožnih jakni i crvene boje.
Ovogodišnji Gumball 3000 Rally vozi se na dva kontinenta i pet zemalja. Sa startom 23. svibnja u Stockholmu, obilazeći gradove poput Osla, Copenhagena, Amsterdama, Rena, San Francisca i Los Angelesa, veleban doček vozačima se sprema na cilju u Las Vegasu. Vozački tim Guessa, slikovito nazvan “Guess Vipers” prema posebnoj ediciji Dodge vozila, također će nositi Guess limitiranu kolekciju crveno-bijelih kožnih jakni. Ostali timovi vozača biti će prepoznatljivi po crnoj, trkačoj Guess traper jakni.
Kampanja je nastala pod palicom kreativnog direktora Paula Marciana, a snimio ju je Raphael Mazzucco, poznati kandaski modni i umjetnički fotograf.