Stvarno se već dugo nije desilo nešto tako zanimljivo na modnoj sceni, mediji su u posljednje vrijeme puni Varteksa… Nova dizajnerica, izložba u MUO, suradnja sa Croatiom Airlines samo su neki od njih! Naravno, ništa nije slučajno, pa tako i Nenad Bakić, koji je zaslužan za sve ovo, nije sjedio i čekao da se uspjeh dogodi, već je odlučio dovesti ga u kompaniju koja je nekad bila simbol uspjeha, a donedavno ono suprotno…
I tako glavni čovjek Varteksa želi tom brendu vratiti slavu, želi da ljudi kupuju hrvatsko i da nose naše kvalitetne stvari. Pa je na tragu klasike, modernosti i urbane nosivosti nastala nova kolekcija Martine Vrdoljak Ranilović, autorice istančana ukusa za lijepo. Njezine je nove kreacije snimila Mare Milin, još jedna majstorica na svom području.
I tako sada Martina i Mare predstavljaju zajedničku viziju – Mare kroz objektiv, a Martina krojevima i fantastičnim kreacijama. Iako je Varteks živa klasika, i s vremenom je postao pomalo dosadan brend koji nikako da izađe iz svoje davne prošlosti, kad je sve bilo divno i krasno, i danas su njegove kreacije elegantne, no itekako modernizirane.
Jer Martina zna kako uokviriti ono što je nekada vrijedilo i donijeti ga lagano osvježenog te jednako kvalitetnog. Nedavno je na pressici u MUO, povodom izložbe, Nenad Bakić objasnio kako je Varteks s godinama išao dolje, no nikad se nije odrekao kvalitete odjevnih predmeta. Jer, najlakše je smanjiti kvalitetu, otići u Kinu i bok. Ali, kako je napomenuo, hrvatska modna kuća to nije htjela i tako je kvaliteta postala preskupa.
Skupa je i danas, no kad uočimo brdo odjeće oko nas, upitne kvalitete i izrade te istovremeno svjedočimo struji brendova koji pri izradi paze na apsolutno sve, jasno je da priča poput Varteksa itekako ima prođu. Zato je muški kaput s plavim kariranim motivom korak naprijed, a opet u okvirima klasike, zato je ženski pastelno ružičasti kaput taman elegantan koliko mi do danas treba.
I zato je nova kolekcija, koja uključuje i sive komade, odlične i fine, dobar korak naprijed, ne samo za brend, već i našu modnu scenu, koja ovime dobiva ipak jedan ozbiljniji dojam te se ne vrti samo oko malih brendova i manufaktura.