Women's LIFE // emotivni nakit, ljubičaste mat puse i super-rastezljive tajice

    Nakit koji simbolizira emocije, a prvenstveno ljubav, predstavio je slavni Pomellato, matirane adute za naše usne predlaže brend Hean, dok iz Adidasa stiže super-rastezljiva kolekcija za vježbanje čije je zaštitno lice Karlie Kloss.

     HEAN mat ruzevi image

    Kolekcija nakita Pomellato M’AMA NON M’AMA stvorena je 2009. godine, a izvorno je uključivala devet prstenova s devet različitih kamena kao simbola različitih emocija. Hesonit, ametist, peridot, londonski plavi topaz, crveni turmalin, mjesečev kamen, zeleni turmalin, granat i iolit preuzeli su uloge strasti, želje, ljubomore, nježnosti, ljubavi, radosti, nade, užitka i nostalgije. Pomellato je predstavio novu kolekciju, posvećenu ljubavi, u draguljarnici Malalan u Zagrebu.

    HEAN mat ruzevi image

     

    HEAN mat ruzevi image

     

    HEAN mat ruževi za usne ostavljaju mat finish te istovremeno njeguju: formula sadrži karite maslac koji štiti od isušivanja. Dostupni u 6 različitih boja, od nude do jarkih nijansi. Kozmetika nije testirana na životinjama. Cijena: 39,90 kn, Bipa.



     

    HEAN mat ruzevi image

    Nova Adidas kolekcija donosi wrap knit tkanje: tajice, majica i top od super-rastezljivog materijala podržavaju pokret i pojačavaju osjećaj slobode i lakoće prilikom vježbanja. Kolekcija je dostupna u Adidas shopovima diljem Hrvatske od 8.lipnja 2017., a posebna promocija kolekcije bit će održana u petak 9. lipnja 2017. od 16h u shopu u Ilici 28 u Zagrebu, gdje sve zainteresirane očekuju individualne nutricionističke i fitness konzultacije s Marijom Andrijašević, poklon iznenađenja za kupnju artikla iz nove kolekcije i posebna nagrada za nakreativniju natjecateljicu - paket od pet individualnih treninga s Marijom Andrijašević.

     HEAN mat ruzevi imageHEAN mat ruzevi image