Uz pomalo filmski pristup zadanoj bridal temi, ovoga puta vraćamo se u devedesete i eru supermodela, vrhunca ženstvenosti, oblina i modne fotografije. Zaštitno lice bridal kampanje je Vesna Parčina, djevojka koja je dugi niz godina nosila eNVy room na pistama i koja spada u grupu najistaknutijih modela hrvatske modne scene. Dok smo razmišljali o inspiraciji, pa tako i o Cindy, Naomi, Christy itd., dobu kada su manekenke bile zanosne ljepotice i kada su se slavile obline i senzualnost, Vesna nam je odmah došla u misli kao zaštitno lice ove kampanje - Vjeko Franetović i Nikica Ivančević, dizajneri eNVy rooma.
Crno-bijele fotografije potpisuje Marko Grubišić, šminku Sanja Agić, a kosu Draška Topić. Atmosfera je supermodelovska, fotke su rađene u maniri Petera Lindbergha, koji je bio zaslužan za stvaranje čitave te priče koja je promijenila svijet mode i modela.
Haljine su lepršave, detalji u obliku sitnih, eteričnih latica krase dekolte, a ponegdje cijelu prednjicu. Očekivano, nježnost i senzualnost, ali i praktični i udobni aspekti, karakteristike su Envy Room vjenčanica. Vjeko i Nikica stavljaju se među autore koji žele da i taj važan dan bude obilježen udobnim teksturama, njihove bijele haljine nisu nimalo naporne ili teške, lakoća je njihovo drugo ime.
Slip haljine golih leđa izrađene od mreže, obasute sitnim cvjetovima te one izrađene od mekih svilenih listića navest će svaku mladenku da nesmetano provede večer plešući sa svojim najdražima. Tu su i elegantne haljine koje prate liniju tijela, no s malim pomakom u vidu neočekivanih džepova te raskošne krinoline od super lagane svilene organze kombinirane s filigranskom čipkom – rekli su autori.
Novitet kolekcije je model 2 u 1 – transparentna vjenčanica s volanima od tila s točkicama, prebačena preko svilenog slip modela (hit devedesetih!). Skidanjem transparentne haljine od tila mladenka dobiva eNVyroomovsku zamjenu haljine za nakon ponoći.