Ruža ne silazi s liste najpoželjnijih, koliko god komentirali kako je klišej – hit su ne samo njezini tonovi, već i ženstvena forma latice kao definicije nježnosti. Ona je tradicionalni simbol ljubavi i vječnosti... stoga je u čast njezine ljepote u Zagrebu otvorena galerija, novi Max Factor ruževi otkrivaju opojne tonove, Aleksandra Dojčinović posvetila joj je dio cruise kolekcije... A crvenom su obojane i nove hit naočale predstavljene jučer u Zagrebu. Za sve koje niste stigle pronaći svoje omiljene romantične krojeve, i ostale stvari za more, City Center One u Zagrebu i Splitu objavio je sezonska sniženja koja su već naveliko počela.
Ruža je kraljica u novoj minimalistički i elegantno uređenoj zagrebačkoj galeriji Blossom & Bloom – u ponudi je niz vrsta i kreacija buketa prilagođenih nizu prigoda. Foto: Jelena Balić, styling Petar Trbović, make-up Dajana Pajkić, kosa Mirna Barišić @ Teuta, model Ivona Bevanda, art direkcija Tomislav Vinšek.
Marilyn Monroe kao utjelovljenje glamura proslavila je crveni ruž, njezin je izbor bio Max Factor, nijansa Ruby Red. Inspiriran njenom ljubavlju prema elegantnom stilu i bojama, Max Factor je kreirao savršenu kolekciju ruževa za svaku ženu. Radi se o četiri nijanse za sve tipove žena:
Marilyn Ruby Red – idealan za plavuše svijetlog tona
Marilyn Sunset Red – za tople tonove kože za žene toplih i maslinastih tonova kože.
Marilyn Berry – za hladne tonove kože, pristaje hladnijim i svjetlijim tonovima kože. Ruž s plavim podtonom komplementaran je hladnom tonu tena.
Marilyn Cabernet – za hladne i tamnije tonove kože, bogata crvena nijansa sadrži ljubičaste podtonove i pristaje svijetlim i tamnim hladnim tonovima tena, brinetama i crnkama.
Cijena ruževa je 72,90 kn.
Aleksandra Dojčinović nedavno je predstavila cruise kolekciju u Esplanadi – autorica je vjerna cvjetnom motivu u svim nijansama. Koristi ga kao element na gustoj čipki ili transparentnoj podlozi kroz koju se nazire tijelo.
Shopping prije mora @ City Center One
Nataša Janjić bira cvjetni motiv @ predstavljanje See Concept
See Concept, predstavljen jučer u Velvetu, koristi sočne ružine tonove na top detaljima sezone – sunčanim naočalama retro oblika. - See Concept je nastao 2010. g. u suradnji trojice prijatelja koji su osmislili naočale za čitanje na stalku. Inspirirale su ih olovke kojima se ljudi sami poslužuju na raznim šalterima. Naočale su odmah doživjele uspjeh i nazvali su ih – See Up. Iako su glavni kupci bile banke, mnogo ljudi ih je željelo imati i kod kuće pa su iz tog razloga izdali novu kolekciju za osobnu upotrebu – See Home. Zajedno sa See Home, izdali su i kolekciju See Magnet – naočale s magnetom koje se drže na hladnjaku – objavio je brend.