Kad netko stane pred njega, izlog ga snimi, nešto kalkulira, te predloži idealne boje - radi se o interaktivnom izlogu modne kuće A. S. Colour iz Australije koja je nedavno predstavila novi način komunikacije s kupcima. Naime, Colourmatic, program koji se koristi kako bi priča bila definirana, a boje određene, podigao im je prodaju za 16 % - kažu da se ljudi odlučuju za boje koje im program predloži, te da su vrlo zadovoljni kupljenim stvarima.
Naime, na ovu su ideju u kući A. S. Colour, koju su reazilirali s tvrtkom FCB Auckland, došli nakon što su se zasitili toga da većina kupuje crnu robu. Primijetili su da ljudima nedostaje boje, te došli na ideju da osmisle interaktivni izlog koji će kalkulirati i svakome posebno predložiti boje koje mu odgovaraju, a da su ujedno u skladu s trendovima. U ponudi imaju više od 50 nijansi, te ističu da se pomak uistinu primijeti - lijepo je unijeti malo boje u svoj život...