Pametni satovi kreirani su uglavnom u sferi sporta, koriste ih trkači i oni koji vole trenirati, no odnedavno se ova kategorija sve više okreće luksuzu. Svoj doprinos tome dao je i LG predstavljanjem kreacije Watch Urbane Luxe u suradnji s američkom kompanijom REEDS Jewelers. Sat je ukrašen 23-karatnim zlatom i remenom od krokodilske kože, a dolazi u sjajnoj kutiji. Bit će dostupan od kraja listopada po cijeni od oko 1.200 američkih dolara.
- Elegantnom izgledu uređaja LG Watch Urbane Luxe doprinosi preklopna kopča koju je osmislio Louis Cartier 1910. Remen od krokodilske kože je ručno rađen, a za njegovu je izradu potrebno 50 zasebnih procesa koje provodi 30 iskusnih stručnjaka za kožu. Zlato od 23 karata je tvrđe od 24-karatnog zlata koje se obično koristi u izradi nakita te teže od 18-karatnog karakterističnog za tradicionalne luksuzne satove – objavila je kompanija LG.
- Nosive uređaje ne treba smatrati produžetkom pametnog telefona, nego zasebnim uređajem - rekao je Chris Yie, potpredsjednik marketinških komunikacija u kompaniji LG Mobile Communications. - Ovo spajanje zanatske stručnosti i tehnologije predstavlja prirodnu evoluciju pametnih satova koji se od hardvera pretvaraju u modne dodatke. Mislimo da je ovo dobar smjer za nosive uređaje i želimo potaknuti tu transformaciju - .
Svaki od 500 satova u limitiranom izdanju imat će utisnut vlastiti serijski broj koji će pokazati njegovu autentičnost te će na početku biti dostupan u SAD-u za prednarudžbe na www.REEDS.com u rujnu ili u dućanima REEDS Jewelers. Posjetitelji sajma IFA moći će vidjeti LG Watch Urbane Luxe na LG-evom štandu u paviljonu 18 u Messe Berlin od 4. do 9. rujna.