Google je danas objavio dostupnost programa Digitalna garaža u Hrvatskoj. Riječ je o novoj online platformi koja svim građanima i tvrtkama, od studenata do poduzetnika, omogućava pristup besplatnoj edukaciji o digitalnom marketingu te pokretanju i rastu online poslovanja. Dostupna je na https://digitalnagaraza.withgoogle.com/ . Jaz u posjedovanju digitalnih vještina jedan je od najvećih izazova u Europskoj uniji. Prema Europskoj Komisiji gotovo polovica građana Europske unije (47 posto) nema odgovarajuće digitalne vještine, a u bliskoj budućnosti čak 90 posto poslova zahtijevat će određenu razinu digitalnih vještina. EK procjenjuje kako će do 2020., zbog nepoznavanja digitalnih vještina, 825.000 radnih mjesta ostati nepopunjeno. Kako bi uspjele u novoj digitalnoj eri i pomogle pojedincima i poduzetnicima iskoristiti cjelokupni potencijal internetskih alata, zemlje moraju potaknuti lokalno poduzetništvo i razviti digitalne vještine.
Kada je u pitanju Hrvatska, brzinu digitalne transformacije tvrtki usporava manjak digitalnih vještina pojedinaca. Manje od trećine građana Hrvatske kaže kako posjeduje „više od osnovnih“ digitalnih vještina, koje osnažuju radnu snagu pri korištenju prednosti tehnologije u svrhu poboljšanja produktivnosti. Istodobno, polovica građana Hrvatske (49 posto u dobnoj skupini od 16 do 74 godine²) ne posjeduje čak osnovne digitalne vještine. U zemlji s jednom od najvećih stopa nezaposlenosti mladih, postoji prilika za građane i poduzetnike za osnaživanje njihovih digitalnih vještina kao i za male i srednje tvrtke za povećanje korištenja digitalnih alata, kako bi iskoristili puni potencijal interneta u svrhu ubrzanja kreiranja poslova i ekonomskog rasta.
- Internet može biti snažan saveznik društvu, pomažući mladim profesionalcima i poduzetnicima u rastu. Predstavljajući hrvatsku verziju programa Digitalne garaže želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutačnu i buduću radnu snagu zemlje te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati njihov rast i omogućiti pristup globalnim tržištima. Uzimajući u obzir snažnu usmjerenost na turizam, hrvatsko gospodarstvo ima veliku globalnu online priliku, koju ne treba propustiti - naglasio je direktor tvrtke Google za regiju Adriatics, Joško Mrndže.