Mjesto je poput povratka u prošlost: zagrebački steampunk bar Mr. Fogg ime je dobio po glavnom liku legendarnog romana Julesa Vernea Put oko svijeta u 80 dana. Atraktivan interijer u znaku je antiknih strojeva i odabranih komada namještaja koji kreiraju maštovitu steampunk priču. Upravo je ovaj bar neki dan bio mjesto predstavljanja kalendara Eudaimonija 2017. Iza projekta, koji predstavlja takozvane svakodnevne muškarce sa cool stilom, stoje 4look Men Gentlemen Shop & Polyboy barber shop u suradnji s partnerima iz studija TinyBizz Photography, uz podršku Hendrick'sa.
U baru je mjesto našao i Hendrick's, najneobičniji džin na svijetu koji se specifičnom esencijom svježeg krastavca i ružinih latica te krajnje neobičnom bocom, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka, savršeno uklapa u ovo otkačeno, kreativno i nadasve neobično mjesto. Na ulazu bara, uoči prezentacije, kalendara goste je dočekalo i vizualno oduševilo Hendrick’sovo terensko vozilo Fiat Campagnola iz 1967. godine, koje služi kao dostavno vozilo za isporuku svježih krastavaca.
Eudaimonija 2017 predstavlja muškarce koje svakodnevno susrećemo na ulicama, ali osim što izgledaju moderno i zanimljivo, oni svojim načinom življenja promoviraju i komuniciraju eudaimonistički životni stil. Moderni muški lifestyle koji je vidljiv u ovom kalendaru počiva na konceptu muškarca koji brine o svom izgledu, uređuje se te se trudi izraziti svoj jedinstveni stil i karakter.
- Pri izradi kalendara u prvi smo plan stavili 12 različitih muškaraca koji su kroz fotografije predstavili svoju suštinu, kako onoga što rade u svakodnevnom životu, bilo da se radi o glazbi, poduzetništvu, sportu, umjetnosti tetoviranja i dr., tako i onog što predstavlja njihove hobije poput jedrenja, sviranja gitare, uređivanja custom motora i sl. Osnovna je ideja ovog projekta vratiti u trend kalendare koji su počeli nestajati iz ponude, a za kojima ljudi i danas imaju potrebe ukoliko su interesantni i predstavljaju svojevrsno umjetničko djelo - izjavio je Damir Matešković, vlasnik 4look Men Gentlemen Shopa i idejni tvorac projekta.
Kalendar je nazvan zanimljivim imenom Eudaimonija, koji označava jedan od koncepata Aristotelove etike, a u modernoj se psihologiji shvaća kao koncept koji obuhvaća autonomiju pojedinca, osobni rast, pozitivne odnose s drugima, ukratko potrebu i potragu za srećom i blagostanjem te predstavlja upravo ono što inspirira suradnike okupljene oko kalendara.
Neven Kucelj