L'Orealova aplikacija s virtualnom šminkom

    Prednja kamera promijenila je način fotkanja, selfie je hit, a sada ćemo se usput moći i našminkati – virtualno, naravno. L'Oreal je jučer u zagrebačkom kinu Evropa predstavio Make Up Genius, aplikaciju koja ima svu njihovu šminku, a mi si možemo, gledajući svoje lice na ekranu, aplicirati bilo što od toga. I nakon toga se možemo micati, raditi ekspresije, dok je virtualni make-up i dalje postojan, po čemu je ovo veliki korak naprijed u svijetu beauty aplikacija. Možete je skinuti za iPhone i Android.

     

    3.IPHONE5

     

    Make up Genius zapravo koristi tehnologiju skeniranja lica, prvi korak koji je potreban kako bi se šminka pomicala na ekranu zajedno s našom facom. Radi se o tehnologiji koja je prisutna u 3D filmovima i igrama – rezultat je toliko realističan da je filmu Neobična priča o Benjaminu Buttonu priskrbila filmsku nagradu Oscar za vizualne efekte.

     

    Anamarija Asanovic Lana Mihic Marijana Batinic
    Anamarija Asanović, Lana Mihić i Marijana Batinić isprobale su na jučerašnjem predstavljanju u kinu Evropa L'Orealov virtualni make-up (foto: John Pavlish)

     

    Najveći je izazov pri izradi ove aplikacije, ističe  Guive Balooch, direktor L'Oréalovog globalnog centra za digitalno poslovanje, bio sastaviti složene algoritme koji u stvarnom vremenu mogu prepoznavati crte lica i to uz pomoć mobilnih uređaja kakvi se koriste u svakodnevnom životu. - Image Metrics već više od 10 godina razvija tehnologiju prepoznavanja crta lica za filmsku industriju i industriju videoigara te nam je upravo stoga idealan partner, jer raspolaže iskustvom potrebnim za prebacivanje tehnologije preciznog mapiranja lica na mobilnu platformu - .

     

    4.IPHONE5

     

    - Ova je tehnologija jedinstvena po tome što vjerno preslikava stvarnost. L'Oréalov odjel za istraživanja i razvoj osigurao je iscrpne znanstvene podatke o nijansama boje kože, golemu bazu podataka o potrošačima u svim krajevima svijeta te stručna znanja dizajnera boje i vizažista. Kombinirajući naše znanje o potrošačima i bojama s tehnologijom za prepoznavanje crta lica uspjeli smo zajedničkim trudom stvoriti savršen algoritam za nanošenje boja na lice u realnom vremenu uz jednostavno korištenje prednje kamere - .


     

    5.IPHONE5


    - Smatramo da je iskustvo virtualne stvarnosti budući trend u industriji ljepote. Donosi nove načine isprobavanja proizvoda, korištenju savjetima o ljepoti, osobniji pristup i veću učinkovitost samih proizvoda. Naš je cilj potrošačima u svim krajevima svijeta temeljem znanstvenih istraživanja pružiti mogućnost da isprobaju bilo koji od L'Oréal Paris make-up proizvoda jednostavnim pritiskom na tipku ili ekran svog pametnog telefona - otkriva Guive Balooch, direktor L'Oréalovog globalnog centra za digitalno poslovanje.

     

    8.IPHONE511.IPHONE520.IPHONE5

    Barbara