Vespa (u prijevodu insekt) jedan je od talijanskih simbola i apsolutno romantično prometalo – dobro mu je došla reklama kad su Audrey Hepburn i Gregory Peck u Prazniku u Rimu (1953.) njome obavili brzinsko razgledavanje… Super popularni skuter, koji često dolazi u jarkim bojama, stvoren je 1946. (patentiran te godine u travnju) kad su ga osmislili inženjeri Renzo Spolti i Vittorio Casini u tvornici Piaggio. Počeli su raditi na njemu dvije godine ranije, pozvali su ga model Moto Piaggio no. 5, a onda je dobio i radno ime Paperino (iliti Donald Duck).
Bio je mali, lagan, praktičan i napravljen da se noge stave zajedno, pa su ga mogle voziti i dame u suknji (koja je onda, za razliku od danas, bila svakodnevni ženski odjevni predmet). Tako su im izgledale i divne kampanje: target su bile žene koje vole moderan, aktivan život i spremne su na avanturu. Često bi tu bio i frajer u nekoj svakodnevnoj situaciji. A da bi bio privlačiniji od klasičnog motora, morao je biti sušer-atraktivan, stoga su inženjeri sakrili motor i sve one prljave dijelove koji se ne moraju nužno vidjeti. Dizajn je unio i novitet, udobnost za noge, kao i prednji dio koji štiti od vjetra. Dobio je taj motorić na atraktivnosti ne samo kroz filmove, već i kampanje koje su nudile viziju jednog novog, aktivnijeg života. Bile su po medijima i brojne ilustracije s vjetrom u kosi, standardan način oglašavanja u ono doba. Nije čudo da se dizajn zadržao do danas i da je Vespa jedan od simbola ne samo Italije, već i urbanog lifestylea.
1947. godine Piaggio je prodao oko 2,500 Vespa, dvije godine kasnije čak 20,000, a nakon Praznika u Rimu (na fotki gore scena iz slavnog filma, u kojemu Audrey i Gregory jure po glavnom gradu Italije) prodaja je narasla na čak 100,000 komada. I od onda Vespa je apsolutni hit!