Na pariškom sajmu inovacija, VIVATECH 2018, beauty div L'Oréal predstavio je, među ostalom, Modiface, svoju najnoviju akviziciju na području tehnologije proširene stvarnosti. „Pametno ogledalo“, prototip tehnologije osmišljene isključivo za ovogodišnji sajam, a koju potpisuju Modiface i L'Orealov startup partner MemoMi, posjetiteljima je omogućila virtualno isprobavanje make up-a koje najbolje odgovara njihovim odjevnim kombinacijama...
L’Oréal Professionnel, brend specijaliziran za njegu kose, predstavio je tehnologiju za virtualno isprobavanje raznovrsnih boja kose baziranu na 3D umjetnoj inteligenciji koja u velikoj mjeri doprinosi boljem doživljaju frizerskih usluga te ujedno poboljšava odnos frizera i korisnika.
L’Oréal je predstavio i dvije inovacije u online kupovini. Prva dolazi u obliku virtualnog butlera na glasovno upravljanje, razvijenog u suradnji s L’Oréal Paris linijom kozmetike za muškarce Men Expert, a koji pruža personalizirane savjete za njegu kože te omogućuje kupnju proizvoda temeljenu na razgovoru s korisnikom.
Druga inovacija razvijena je u suradnji s kineskom mega shopping kompanijom Alibaba, a podrazumijeva ogledalo koje naručuje make-up proizvode direktno s internetske trgovine TMall, ovisno o izgledu kojeg korisnik virtualno odabere.
Također, po prvi put u Europi, L'Orealov brend SkinCeuticals predstavio je Custom D.O.S.E, tehnologiju koja omogućuje stvaranje personalizirane njege za kožu temeljenoj na dijagnostici dermatologa, dok je La Roche-Posay predstavio novo iskustvo tuširanja u suradnji s francuskim startupom Skinjay. Riječ je o naprednoj kapsuliranoj tehnologiji koja se primjenjuje prilikom tuširanja, a omogućava korisniku s osjetljivom kožom da ulije u vodu tuša La Roche-Posay dermatološku otopinu za njegu kože.
Vodeći svjetski brend za njegu kose Kérastase predstavio je personaliziranu dijagnostiku vlasišta i kvalitetu vlakana kose, temeljenu na kombinaciji mobilne aplikacije i kamere za live stream. Ova tehnologija omogućit će profesionalcima da preporučuju proizvode za njegu kose koji najviše odgovaraju željama i potrebama njihovih klijenata.
S ciljem da predstavi kako nove tehnologije pomažu u povećanju agilnosti i učinkovitosti u L'Oréalovoj proizvodnji, dio izložbenog prostora bio je posvećen integraciji digitalnih tehnologija i proizvodnog procesa (Industrija 4.0), a sa suradničkim industrijskim robotom te 3D printerom za pakiranje prototipova u glavnim ulogama.