Svjesni vremena u kojem živimo i brzih promjena, tim Ženskog rokovnika svojim korisnicama ove godine nudi nešto sasvim novo. Prvi je rokovnik u svijetu čija će naslovnica uz pomoć golivecarda “oživjeti” pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti – otkriva osnivačica brenda Dunja Tadić. - Kako bi naslovnica oživjela potrebno je preuzeti besplatnu mobilnu aplikaciju golivecard putem Apple Storea ili Google Play Storea i pomoću aplikacije skenirati QR kod koji se nalazi na naslovnici, te potom skenirati naslovnicu koja će “oživjeti” s ekskluzivnim AR videom. Video će se mijenjati 2 puta mjesečno - .
Rokovnik za 2018. godinu kreirale su njegove korisnice! Više od 500 žena ispisalo je predivne, inspirativne poruke, riječi koje bi uputile svojim prijateljicama i koje su ostisnute na stranicama rokovnika. 5.000 korisnica glasalo je u anketi za najljepšu naslovnicu i prema njihovim glasovima, osmišljen je redizajn naslovnica proteklih godina.
Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojanje, gumice za olovku, kemijska olovka te niz rubrika koje olakšavaju svakodnevnu organizaciju. Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan u Bosni i Hercegovini i Srbiji.
Od 07. studenoga Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 90,00 kn (plus troškovi poštarine) te na sajmu knjiga Interliber u Zagrebu od 07. do 12. studenoga. U svim dm- drogerie markt prodavaonicama biti će dostupan od 15. studenoga po cijeni od 99,00 kn.