Volimo se ponekad nasloniti na radijator, onako lagano, jer nam je jako zima a vani je opet krenuo snijeg… Nema veze, vele dizajneri Sebastien Meyer i Arnaud Vaillant Torloting, kreativni direktori brenda Courrèges, koji su ovih dana na pariškom tjednu mode predstavili svoju new-age kreaciju, jer ćemo uskoro svi nositi kapute koji nas doslovno – griju. Naime, sam osnivač modne kuće Courrèges - André Courrèges (koji je umro prije dva mjeseca, imao je 92 godine) bio je u šezdesetim godinama prošloga stoljeća jedan od najutjecajnijih autora i donio je svijetu mode jedan svježi, pročišćeni futurizam. Sada brend nastavlja u tom stilu, stoga je dodatak inovativnih tekstilnih tehnologija logičan korak za ovu respektabilnu modnu kuću.
Kaput koji grije izgleda sasvim obično – dolazi u niz boja i stilova. Zapravo njegova vanjština može biti raznolika! – Korištenje tehnologije koja grije odgovara na naše osnovne potrebe, a to su da nam bude ugodno i toplo. Pa tko ne bi zimi poželio kaput koji ga pošteno grije? – pitaju se dizajneri. Direktor brenda Courrèges, Frederic Torloting, dodao je da mnogi misle da tehnologija ne može biti glamurozna, te da su u krivu. – Mi ćemo to promijeniti. Činjenica je da je korištenje tehnologije u modi dosta kompleksan moment – istaknuo je, te pojasnio kako su moda i tehnologija dvije kategorije koje mogu imati fantastičnu suradnju i ponuditi neke inovativne modne objekte.
Kaputi imaju ugrađen tanašan, gotovo nevidljiv sustav za grijanje, u obliku vlakana, a sve skupa pokreće – jedan gumb. – Čim ga pritisnete, kaputu ćete dati život, vele autori.
Osim toga brend je nakon revije odmah dao kreacije na prodaju, a slijedili su i neki drugi brendovi poput Paco Rabanne, a nedavno je to napravila i američka dizajnerica Rebecca Minkoff. Jesenske kolekcije stižu u dućane tek za oko pola godine, no neke od kuća koriste priliku i ranije. Ionako su sezone pomiješane, u zimi vidimo ljetne komade, u ljeti zimske… Samo ćemo taj kaput koji grije poput radijatora stvarno zadržati za zimu!