Naljepnica koja bi trebala detektirati jačinu UV zraka i komunicirati s našim pametnim telefonima predstavile su kompanije L’Oréal i PHC na ovogodišnjem CES-u u Las Vegasu. Plan je proizvesti novu liniju skincare gadgeta i pomagala koji bi mogli promijeniti industriju ljepote i uvesti tehnologiju na još jedna velika vrata. Prvi proizvod je My UV Patch, povezana kozmetička UV naljepnica.
Radi se o prvom rastezljivom senzoru koji ide direktno na kožu, prilagođenom za masovno tržište - plan je da pomogne detektiranju UV zraka i olakša boravak na suncu. Iako se ljeto čini daleko, za samo par mjeseci pitat ćemo se – kako da dođemo do toga? Ovim porezom L’Oréal po prvi puta ulazi u tržište napredne rastezljive elektronike.
My UV Patch
Guive Balooch, Global Vice President L’Oréalovog Technology Incubatora komentirao je: - povezane tehnologije imaju potencijal totalno izokrenuti naše viđenje izlaganje kože raznim vanjskim faktorima kao što su UV zrake. Osim toga može pomoći ljudima kako da se bore protiv toga odnosno kako da se odnose prema tome - .
Upravo je Guive Balooch, zajedno sa svojim timom, osmislio aplikaciju Makeup Genius, koja je također promijenila njihov status na tržištu – mogućnost šminkanja vlastitog lica u pokretu, u sklopu aplikacije, bio je prvi takav projekt. Na tome su korištene prednosti virtualne realnosti, 3D printa i bioprintinga.
Liam Casey, glavni direktor tehnološke kompanije PCH istaknuo je: - radimo s brojnim kompanijama koje su lideri na svom području, a L’Oréal je svakako jedna od njih. Ova je naljepnica jedna od nekoliko projekata na kojima će naše dvije kompanije raditi zajedno. Time donosimo na jednom mjestu sve najmodernije od tehnologije i kozmetičke industrije. Osim toga, moda i ljepota itekako imaju unikatnu ulogu u razvijanju nosivih tehnologija i mislim da moraju usko surađivati - .