Svaka reakcija na miris i odgovori na određena pitanja definiraju kakvi smo - ove su rezultate odlučili u britanskom Selfridgesu iskoristiti kao smjernice za kreiranje doslovno custom made mirisa: novi projekt pod imenom The Fragance Lab nudi nekoliko prostorija bogatih raznim esencijama, a reakcije na iste, kao i odgovori koje će klijent ispuniti povezani su s laboratorijem koji na kraju izbaci miris kakav mu savršeno odgovara.
Čak se prostorom kreću i ljudi u bijelom, asistenti koji će kupcu objasniti o čemu se radi kako biste što bolje riješili ovaj mirisni test, odnosno kako bi što detaljnije definirali vlastiti proizvod. Na kraju kupac uzima svoj miris, koji je složen od esencija koje su ga se najviše dojmile.
Selfridges je lansirao projekt The Fragance Lab u sklopu šestomjesečnog Beauty projekta koji definira parfeme i njihovu poziciju u društvu. Putovanje esencijama traje oko 15 minuta, a tijekom toga, osim odgovora na pitanja, kupac otkriva i koji ga mirisi privlače, odnosno koji ga odbijaju. Između svake prostorije nalaze se teglice sa zrnima kave kako bi se pročistio njuh, i spremio za nove komponente. Uz originalni miris kupac dobiva i svojevrsnu kartu osobnosti, koje je kompjuter izračunao po izboru esencija. Karta za ulaz u Fragance Lab plaća se 65 funti, a u cijenu je uključena i bočica od 50 ml s custom made parfemom.