Kako se naša realnost mijenja (imamo virtualnu, miješanu, proširenu...), tako se i u umjetnosti otvaraju nove platforme. Naime, Snapchat je u augumented reality i to na lokacije kao što su Hyde Park u Londonu, Central Park u New Yorku i Opera House u Sydneyu, stavio mogućnost da ljudi postave skulpturu (znači vidi se samo na zaslonu mobitela, no geo-tagana je, GPS-om locirana) Jeffa Koonsa, Balon psa. Netko ga je postavio u Central Parku, no tijekom noći umjetnik i grafiter Sebastian Errazuriz na to je mjesto geotagao novu verziju umjetničkog djela, ukrašenu grafitima. Kad je nije mogao postaviti u Snapchatu, kreirao je vlastitu aplikaciju, ARNYC. – Ovime želim podsjetiti da je jako važno imati dijalog o AR-u, kako on mijenja našu vizuru, naš virtualni okoliš i kako je lako intervenirati u njega. Uskoro bi naš virtualni prostor mogao biti sav u reklamama, brendovima – objasnio je umjetnik. – Vjerujem da je ova augumented reality skulptura velika prekretnica na području tehnologije, društva i umjetnosti - . Slika koju vidimo na zaslonu kao da postaje realnija kad je geo-tagana, jer dobiva prostornu dimenziju i ostaje na mjestu iako se mi krećemo. Ovakav i slični projekti otvaraju novo područje umjetnosti, a realnost kakvu poznajemo ulazi u novu eru. Što se tiče društvenih mreža, Snapchat je najinovativniji i kombinira augumented reality, veći od njega još uvijek ga nisu uspjeli skopirati do kraja.