Username *
Password *
Remember Me

High-street brend neki je dan najavio suradnju s Moschinom: kreacije Jeremyja Scotta za H&M u dućane stižu 8.11.2018. - MOSCHINO [tv] H&M kampanja je inovativan koncept koji spaja društvene i tradicionalne medije kako bi se ostvarila prisutnost na što većem broju platformi – objavio je high-street brend. Scott je kreativni direktor od 2013. godine, od kada osmišljava komične, ironične i nabrijane kolekcije. Inspiriraju ga fenomeni društva, kao što su fast-food hrana, Barbike, kraljice, crtići, pretjetjerivanje, kič... Svaki put na predstavljanju kolekcije napravi show, kod njega je kulisa dio scene, kao što je nekad bila kod, na primjer, Johna Galliana. Ili kao što rade Viktor & Rolf – baš za ovo ljeto Scott je donio rascvjetanu kolekciju, slične fantazije vidjeli smo kod spomenutih dizajnera, doživljaj je uvijek veličanstven!

 

betty boop moschino
Ljeto 2018 - cvijeće i zakovice

 betty boop moschino

Resort prijedlozi - inspiracija je Betty Boop

betty boop moschinobetty boop moschinobetty boop moschinobetty boop moschino

Komentari (0)

There are no comments posted here yet

Komentiraj

Posting comment as a guest.
Attachment (0 / 3)
Share Your Location

Ova web stranica koristi (cookies) kolačiće za spremanje podataka o posjeti. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu pristajete na uporabu kolačića.