Priča o cvjetnom uzorku

    Svake sezone cvjetni uzorak se vraća na velika vrata, kao revival trenda iz sedamdesetih kojeg poznajemo po imenu „boho – chic“. Ljeto 2012 nudi veliku paletu divnih komada koji promoviraju latice u svim bojama, dimenzijama i kombinacijama. 

    open
    Atalar, ss 2012


    Bio on apstraktan ili doslovan, flower uzorak govori o romantici, ženstvenosti i kreativnosti.

    Iako ga vežemo uz sedamdesete, on je upravo u to doba nastao kao jedan drugi revival: mode iz viktorijanskog doba (vladavina britanske kraljice Viktorije od 1837 do 1901. godine).

    Cvjetni je uzorak u to vrijeme krasio krinoline, široke suknje bogatih nabora. Simbolozirao je novu modu, mladost i slobodu. Upravo su ti kriteriji zanimali hipije pa je cvijeće kao print prihvaćeno u odijevanju buntovnika novoga doba koji su obilježili modnu revoluciju prije punih 40 godina.

    Svaki je uzorak odnosno modni element uvijek imao određeno značenje, u ovom slučaju to je sloboda odijevanja i protivljenje određenim normama u društvu, tako da su hipiji kao pokret, zajedno s cvjetnim uzorcima, od samih početaka predstavljali jednu novu ležernost.

    I danas je ovaj uzorak vodeći predstavnik modnoga „zena“ odnosno specifičan vodič kroz odijevanje kojim otkrivamo pozitivan osjećaj i želju za dokonim trenucima.

    Iako se nalazi i na brojnim jednostavnijim, ozbiljnijim kombinacijama, cvijeće kao print bez ikakve sumnje i s puno hrabrosti govori o osjećaju bezbrižnosti i otkriva jednu ležerniju stranu onoga tko ga nosi.