Fjällräven spada među globalne lidere u modnoj industriji po pitanju održivosti, stoga ga je Sustainable Brand Index, najveća europska studija o održivosti, drugu godinu zaredom ocijenila kao kompaniju koja se najviše brine o održivosti u Švedskoj, u kategoriji „Odjeća i moda - brend“.
Fjällräven je time ponovio uspjeh iz 2020. godine, dok je sestrinski brend Naturkompaniet isto priznanje dobio u industriji "Odjeća i moda - trgovine". Oboje su dio grupe Fenix Outdoor.
- Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo - izjavila je Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u kompaniji.